Tractor DJ Studio 3 hoofdtelefoon en speakers

Status
Niet open voor verdere reacties.

mustang9

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2006
Beste Forum lezers

Ik krijg het niet voor elkaar om een hoofdtelefoon tegelijk met speakers te gebruiken, over de speakers moet gewoon deck A spelen en ik wil met de koptelefoon het volgende nummer of Deck B al vast kunnen horen om bv een mooie mix te maken.

Ik heb een usb koptelefoon en een met jack aansluitingen ik draai onder vista home premium 32bit. De apparaten werken los wel perfect, maar niet samen!

Valt dat niet te regelen bij Instellingen > Audio Setup > Output Routing?

Ja dat klopt, daar kun je dmv een scrol balkje kiezen tussen de aangesloten hardware, in mijn geval is dat mijn 5.1 onboard soundcard en (meestal) een usb dvice headphone.
Je kan dan voor links en rechts stereo kiezen wat je wilt gaan gebruiken, maar beide selecteren gaat niet, ook niet bv de headphone als monitor en de speakers als master.

Lekker handig om te linken naar een thread waarin jij maar 1 bericht hebt en ook daar weer een link in hebt staan...

Dat maakt de boel erg overzichtelijk (niet :rolleyes:)

Inderdaad, overzichtelijk. Met 2 klikken weet de TS waar die aan toe is. En het scheelt mij een verhaal voor de 2e keer oppennen. Niet echt een mega-honourable bijdrage van je..

Whow, meneer moet een keer CTRL-C en CTRL-V indrukken... :rolleyes:

Daarnaast doel ik meer op het feit dat je linkt naar een pagina waarin je nog weer een link naar een andere pagina geeft. Waarom link je dan niet gewoon meteen naar die pagina?

Ook zegt een titel niet veel over de persoon, het geeft alleen aan hoe actief de persoon op het forum is. Niet hoe belangrijk zijn berichten zijn...

Ik maak optimaal gebruik van de link-mogelijkheden van een forum. Ja, dat scheelt tijd en copy-pasten. In het eerste bericht wordt een soortgelijke vraag gesteld als de TS heeft, in het 2e bericht leg ik uit wat de oplossing hiervoor is.

De opmerking over 'Mega honourable' was idd een beetje kort door de bocht..

Maar los hiervan vind ik dat het op een forum alleen over informatie zou moeten gaan, en niet over forum-leden die het niet eens zijn met elkaars manier van communiceren. Ik doe daar nu zelf ook aan mee, dus laten we er aub snel mee stoppen..

groet,

Vandahl

DJ Tractor

Hallo
Ik heb mij een DJ Tractor aangeschaft maar heb nog een vraag erover als je een harde schijf aansluit hoe kan je dan een naam zoeken in de 60.000 liedjes van de schijf en laten afspelen in de Tractor ,wie kan me aub helpen:(
Grt Marc
Hier is mijn e-mail adres eventueel
marc.soul@telenet.be

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan