Tractorpulling site check

Status
Niet open voor verdere reacties.

dit kan niet

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2006
Hallo,

Graag jullie meningen over de volgende site.
Deze heb ik gemaakt mbv frontpage en ben vooral benieuwd of deze met meerdere browsers en/of schermresoluties er hetzelfde uitziet.
Ikzelf heb FF en schermresolutie van 1280x1024.
http://www.vanalphenbladel.nl/popeye/

De intropagina ( http://www.vanalphenbladel.nl ) vind ikzelf nog niet naar wens, maar het werkt...

Inmiddels is de site hier en daar bijgewerkt, zo is de bovenste link niet meer correct.
http://www.vanalphenbladel.nl is nu de enige juiste, daarmee is meteen het probleem van de intropagina opgelost, omdat er geen intropagina meer is. (doorklikken is ook maar lastig)

Laatst bewerkt:
Ziet er met Safari 3.1.2. en MacOS 10.5.4 netjes uit. Goed gedaan, hoor.

LaPasta

Ziet er goed uit :thumb:

Paar opmerkingen:
Bij contact maak je gebruik van een iframe zo te zien en daardoor krijg je een extra scrollbar, dit lijkt niet mooi.
Daarnaast de video's die worden in een _blank geopend, dit is goed, want dan zijn mensen je zite niet meteen kwijt echter wat leuker kan zijn is de youtube filmpjes embeden in je site. (de code daarvoor kan je naast het youtube filmpje zelf vinden)

Ziet er goed uit :thumb:

Paar opmerkingen:
Bij contact maak je gebruik van een iframe zo te zien en daardoor krijg je een extra scrollbar, dit lijkt niet mooi.
Daarnaast de video's die worden in een _blank geopend, dit is goed, want dan zijn mensen je zite niet meteen kwijt echter wat leuker kan zijn is de youtube filmpjes embeden in je site. (de code daarvoor kan je naast het youtube filmpje zelf vinden)

Bedankt voor het commentaar,

iframe bij contactpagina is zo gedaan omdat het anders niet werkt. De hoster (active 24) ondersteund dat niet.
In dat iframe staat een pagina die ik op een ander domein heb staan (andere hoster; keurigonline) en dan werkt het wel.

De video's zouden ge'embed moeten zijn... Als het goed is kun je ze in de site bekijken? Maar als je er teveel op klikt zou het kunnen dat ze in een ander scherm openen.

Gr,
John

Jammer dat mijn popupblokker zoveel werk heeft als ik jouw site open. :shocked:

Popup blokker?

Sommige links laat ik in een nieuw venster openen, zodat mijn site blijft staan. Wanneer de mensen de link (andere site) hebben bekeken en gesloten, zijn ze dan weer terug op mijn site.
Ikzelf bekijk hem met firefox, maar dacht dat die ook popups tegen ging, bij mijn site geen problemen wat dat betreft.
Iemand anders problemen misschien?

win XP: safari, ie6, ie7, ff3 en opera9 werken allen correct

:thumb:

Kijk, een plaatje, dan is het wat duidelijker :D

9adbe475.jpg

Fijn dat het jouw sponsors zijn, maar daar zit ik als bezoeker niet op te wachten. ;)

Dat is raar...

Ik hen onderaan de pagina in het onderste frame een script staan, waardoor de sponsorafbeeldingen scrollen van rechts naar links en dat men erop kan klikken, zodat de pagina's worden geopend in een nieuw venster (popup?).

Wie weet of dit een probleem kan zijn?

Kan ook aan mijn popupblokker liggen hoor, dat die jouw scroller aanziet voor allemaal spamlinken. :p

Voor de contactpagina zou je iets als dit kunnen proberen:
<IFRAME SCROLLING="NO">
Ik weet niet zeker of zo het volledige formulier nog word weergeven, maar je zou het kunnen proberen.

I frame kan nu eigenlijk verwijderd worden, want de site is inmiddels verhuist naar een andere hostingprovider.Deze nieuwe provider ondersteund wel het script (cgi?)

Ik had laatst van iemand gehoord dat wanneer men de site bekeek dat zijn virusscanner (Panda internet security) met meldingen kwam, mbt "spyware". Het had verband met de teller (Onestat) die ik op iedere pagina van mijn site heb staan. Iemand anders deze ervaring?

Ziet er goed uit, in Mozilla Firefox werkt alles goed.

Ik heb zelfgemaakte tellers draaien.

Geen spam, geen popups, geen zooi, alleen wat ik zelf wil zien. :thumb:

Okee, misschien niet zo mooi, maar who cares. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan