Trage animaties in Powerpoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

wheijkoop

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2004
Berichten
91
Bij alle presentaties in Powerpoint als er een animatie inzit (bijvoorbeeld tekst die van rechtsonder komt) speelt mijn computer ze vertraagt af.
Heb alle office versies (97, xp, 2003) die ik heb inmiddels al geinstalleerd, maar dat maakt niets uit.
Weet iemand de oplossing?
 
Het heeft vroeger altijd wel gewerkt. Heb overigens een 1,6 Ghz dus dat moet toch wel voldoende zijn om een animatietje te laten zien.
 
Dat zou wel genoeg moeten zijn ja. Wat is het precies voor een animatie? Gewoon een simpel gifje?
 
Elke animatie gaat erg vertraagd. Ook een paar woorden die tevoorschijn komen. Komen eerst groot in beeld en staan dan in een keer op de plek waar ze moeten staan.
 
Heb je toevallig een anti-virus scanner aan staan die continue je hd scant??

Of andere software die veel geheugen inbeslag neemt??

In windows XP kan je ook bekijken wat je CPU doet, wel programma veel snelheid weg neemt.

Volgens mij staat dit in het configuratiescherm bij geheugen ergens.
(heb zelf 98) dus kan niet controleren.
 
Dit kun je bekijken met CTRL+ALT+DELETE en dan bij prestaties.
 
Geplaatst door wheijkoop
Bij alle presentaties in Powerpoint als er een animatie inzit (bijvoorbeeld tekst die van rechtsonder komt) speelt mijn computer ze vertraagt af.
Heb alle office versies (97, xp, 2003) die ik heb inmiddels al geinstalleerd, maar dat maakt niets uit.
Weet iemand de oplossing?

Vraagje,

Staan de gebroeders Office '97 t/m 2003 op 1 pc-ke?

Dit zou namelijk het probleem kunnen verklaren...deze progjes kunnen elkaar nogals eens bijten.

Waarom, omdat ze ontzettend veel gedeelde bestanden hebben. en de generatie-verschillen tussen deze progjes zijn significant dus wordt het een DLL'-en potje!

Is dit zo? :thumb:
 
Nee, heb op dit moment alleen office 2003 op mn pc staan. En de rest heb ik natuurlijk netjes op de manier hoe het hoort verwijderd. :D
Voor de rest heb ik natuurlijk wel een virusscanner, maar die scant niet voortdurend mijn harde schijf. Mijn processer gebruikt als ik alleen office heb geopend maar een paar % dus dat kan het ook niet zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan