JaapJvanVeen
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 nov 2002
familysearch is een dienst voor het vinden van informatie over je voorvaderen/moederen.
Gedurende 2012 heb ik veel plaatjes van geboorte-, huwelijks- en overlijdensdocumenten binnengehaald. De beeldopbouw ging dan redelijk vlot, in 10 tot 12 seconden had ik een document binnen.
Deze maand heb ik ook wat plaatjes binnengehaald en is de beeldopbouw erg traag zo 40 tot 50 seconden. Kijk ik naar Windows taakbeheer dan zie ik dat het netwerk de informatie snel overstuurt maar dat daarna de CPU tientallen seconden bezig is om het beeld op te bouwen.
Is er iemand die dit herkent en mogelijk een oplossing kan aanreiken?
Browser Mozilla Firefox 20.0.1
Windows XP sp 3 met alle wijzigingen geïnstalleerd
Shuttle XPC met
Moederbord
CPU Type AMD Athlon XP-A, 2166 MHz (13 x 167) 3000+
Moederbordnaam Shuttle FN41 (1 PCI, 1 AGP, 2 DIMM, Audio, Video, LAN, IEEE-1394)
Moederbord Chipset nVIDIA nForce2 IGP
Systeemgeheugen 2016 MB (DDR SDRAM)
BIOS Type Award (04/22/05)
Communicatiepoort Communicatiepoort (COM1)
Communicatiepoort Printerpoort (LPT1)
Bij voorbaat dank,
Jaap J. van veen
Gedurende 2012 heb ik veel plaatjes van geboorte-, huwelijks- en overlijdensdocumenten binnengehaald. De beeldopbouw ging dan redelijk vlot, in 10 tot 12 seconden had ik een document binnen.
Deze maand heb ik ook wat plaatjes binnengehaald en is de beeldopbouw erg traag zo 40 tot 50 seconden. Kijk ik naar Windows taakbeheer dan zie ik dat het netwerk de informatie snel overstuurt maar dat daarna de CPU tientallen seconden bezig is om het beeld op te bouwen.
Is er iemand die dit herkent en mogelijk een oplossing kan aanreiken?
Browser Mozilla Firefox 20.0.1
Windows XP sp 3 met alle wijzigingen geïnstalleerd
Shuttle XPC met
Moederbord
CPU Type AMD Athlon XP-A, 2166 MHz (13 x 167) 3000+
Moederbordnaam Shuttle FN41 (1 PCI, 1 AGP, 2 DIMM, Audio, Video, LAN, IEEE-1394)
Moederbord Chipset nVIDIA nForce2 IGP
Systeemgeheugen 2016 MB (DDR SDRAM)
BIOS Type Award (04/22/05)
Communicatiepoort Communicatiepoort (COM1)
Communicatiepoort Printerpoort (LPT1)
Bij voorbaat dank,
Jaap J. van veen