boja14
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 jul 2008
Hoi, m'n computer is best sloom. Maar de laatste tijd gaat het echt niet goed... Ik heb opzich nog genoeg ruimte op de harde schijf. Maar elke keer als ik een bestandje verwijder, dan zie je dus het balkje niet vooruitgaan...
Voorbeeld:
Ik verwijder een foto van 64,7 kB, een klein bestandje dus.. En dat zou binnen 5 seconden klaar zijn, toch? Maar wat ik zie, op de vooruitgangsbalkje geen kleur, en er staat:
van Bureablad (Bureablad)
0 items (0 bytes) gevonden...\
En ook al wacht ik 2 uur, er gebeurt niks... Ik heb geen geduld dus ik klik op 'annuleren'... Gebeurt ook helemaal niks. Druk ik op kruisje, weer niks. Dus ik doe CTRL+ALT+DEL en dan met taakbeheer sluit ik 't af...
Voorbeeld:
Ik verwijder een foto van 64,7 kB, een klein bestandje dus.. En dat zou binnen 5 seconden klaar zijn, toch? Maar wat ik zie, op de vooruitgangsbalkje geen kleur, en er staat:
van Bureablad (Bureablad)
0 items (0 bytes) gevonden...\
En ook al wacht ik 2 uur, er gebeurt niks... Ik heb geen geduld dus ik klik op 'annuleren'... Gebeurt ook helemaal niks. Druk ik op kruisje, weer niks. Dus ik doe CTRL+ALT+DEL en dan met taakbeheer sluit ik 't af...