Trage computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

boja14

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2008
Hoi, m'n computer is best sloom. Maar de laatste tijd gaat het echt niet goed... Ik heb opzich nog genoeg ruimte op de harde schijf. Maar elke keer als ik een bestandje verwijder, dan zie je dus het balkje niet vooruitgaan...

Voorbeeld:
Ik verwijder een foto van 64,7 kB, een klein bestandje dus.. En dat zou binnen 5 seconden klaar zijn, toch? Maar wat ik zie, op de vooruitgangsbalkje geen kleur, en er staat:

van Bureablad (Bureablad)
0 items (0 bytes) gevonden...
\

En ook al wacht ik 2 uur, er gebeurt niks... Ik heb geen geduld dus ik klik op 'annuleren'... Gebeurt ook helemaal niks. Druk ik op kruisje, weer niks. Dus ik doe CTRL+ALT+DEL en dan met taakbeheer sluit ik 't af...

Vertel eens wat voor PC je hebt.
Heb je al eens gedefragmenteerd?
Heb je TUNE UP?

@boja14

Ik heb de titel van je topic aangepast, let de volgende keer een beetje op wat je typt.
We houden niet van grof taalgebruik hier.

Laatst bewerkt:
R: trage computer

Hallo,
Je kunt misschien formateren.
Zet wel al je belangrijke bestanden op een USB stick of op een andere externe opslag.
Als je niet weet waar je mee bezig bent vraag dan aan een ander te fromateren en windows opnieuw te instaleren.

Nee,hoor.
Draai eerst Tune up.
Dan Ccleaner.

Eerst kijken.
Format is het laatste wat je doet.

Heb je wel tenminste service pack 1 geinstalleerd? Vista had voor de eerste servicepack behoorlijke problemen met het verplaatsen van bestanden.

Kijk dan op Google.com en vul in Tune up utilities.
Kan je 30 dagen proberen.

Ik heb Tune up gedownload, en ik heb het laten draaien.. Het duurde maar liefst 7 uur!
Daarna heb ik Ccleaner ook laten schoonmaken.. Maar het probleem met verplaatsen van bestanden is nog steeds...

Heb je wel tenminste service pack 1 geinstalleerd? Vista had voor de eerste servicepack behoorlijke problemen met het verplaatsen van bestanden.

Dankuwel.. Heeft u misschien een link waar ik het kan downloaden??

Thnx;)

Via windows update wordt deze gewoon aangeboden ;). Hoef je in principe niet los te downloaden :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan