trage copie

Status
Niet open voor verdere reacties.

jpvds

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2002
Ik heb een nieuwe computer en werk met windows7. Ik wou mijn foto's (ong. 7 gigabyte) overzetten op een mobiele harde schijf Iomega. In het begin ging dat aan een tempo van ong. 1,5 mb per sec., op het laatst was dat nog een goeie 300 kb, een slakkegangetje dus. Ik heb zowel de c: schijf als de mobiele schijf gecontroleerd op schijffouten, maar alles is in orde. Ik dacht dat dat toch sneller mocht gaan. Wat is er hier aan de hand en wat kan ik er aan doen ?

Hoe groot zijn de bestanden die er in staan gemiddeld per stuk?
Is dit 1,5 Mb dan is het logies. dan kan die niet sneller dan 1 bestand per seconde doen. Er wordt namelijk nooit aangegeven dat er 2 bestanden per seconden gaan. terijl dit misschien wel is.

Probeer het eens met 1 groot bestand en kijk dan eens hoe snel het gaat. (Eventueel de hele map zippem/rarren en dan verplaatsen.)

Ik zou het gewoon met teracopy doen.
niet veel doen maar gewoon gas geven met die handel:cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de tip, maar de vraagtekens blijven. Ik heb net een image weggeschreven naar een andere harde schijf (80 giga) op anderhalf uur ! Vooral het naar beneden zakken van de snelheid is mij vreemd. Op het eind blokkeert explorer.

80 gb harde schijf of 80 gb bestand? Dan valt het namelijk wel meer als het een 80 gb bestand is.

De image is 80 giga groot; de harde schijf is 350 giga.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan