trage download door firewal ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennisderuiter

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2007
Berichten
5
ik ben iets aan het downloaden en nu krijg ik een melding dat ik een firewal heb aan staan maar niet van windows ik heb als antivirus norton 2007 ik dat dit het is maar ik kan dus echt vinden hoe ik deze kan configueren of uit zetten ook zou ik meer meer tcp poorten kunnen open zetten want ik krijg ook dit ??

The Blizzard Downloader requires that TCP port 3724 to be open. For slow download speed issues, you may want to ensure that TCP ports 6881 through 6999 are opened

wie helpt mij ? alvast bedankt :thumb:
 
Zit je "achter" een router? Dan moet je daar de poorten openen... of heb je een PC die direct aan een modem hangt? Dan moet je even vertellen of je alleen maar Norton antivirus hebt... of de hele Internet Security Suite?
 
Zit je "achter" een router? Dan moet je daar de poorten openen... of heb je een PC die direct aan een modem hangt? Dan moet je even vertellen of je alleen maar Norton antivirus hebt... of de hele Internet Security Suite?

ik heb dus alleen de antivirus 2007 en mijn computer hangt volgens mij aan een gewoon
modempje ?? een speedtouch van kpn
 
Kun je het model van die Speedtouch geven? [d'r zijn er tientallen.. en sommige zijn modem en sommige zijn modem/router]
Als het een simpele modem blijkt, dan zit het probleem in de Windows Firewall...
Voor World of Warcraft moeten deze twee poorten open staan: 3724 en 6881
Je kunt proberen om in Configuratiescherm -> systeembeheer -> services , de service uPnP aan te zetten.... aangezien die Blizzard een vertimmerde bittorrent client is kan het zijn dat hij er dan wel doorheen "blaast"..
 
Zit je "achter" een router? Dan moet je daar de poorten openen... of heb je een PC die direct aan een modem hangt? Dan moet je even vertellen of je alleen maar Norton antivirus hebt... of de hele Internet Security Suite?

ik heb een 716 kan dat hoe kan ik nauw die poorten open gooien ik ben bij services en dan en wat is 9,8m/s2 waar je het over hebt en waar kan ik het vandaan halen ? :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan