Trage Downloadsnelheid door Antivirus programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kalekanarie

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2007
Sinds ik Kaspersky internet security 6 heb geinstalleerd is mijn snelheid met downloads op bitcomet sterk gedaald. Ik denk dat het komt door Kaspersky. Misschien dat de poort gesloten is ofzoiets. Kan iemand mij helpen?

Sinds ik Kaspersky internet security 6 heb geinstalleerd is mijn snelheid met downloads op bitcomet sterk gedaald. Ik denk dat het komt door Kaspersky. Misschien dat de poort gesloten is ofzoiets. Kan iemand mij helpen?

Heb je wel de juiste poort open gezet in KIS ?

Misschien zou het te maken kunnen hebben met je vorige AV programma.
Wat gebruikte je voor KIS?

Ik weet niet of Panda een verwijderingstool heeft maar:

Wat je ook kunt proberen is: Settings>>Anti-hacker>>Settings>>tabblad zones>>Stealth mode af te vinken.
Als je weet welke poort bitcomet gebruikt kun je de instellingen aanpassen bij: Settings>>Network settings>>Portsettings.

Als je een NL versie hebt, kan ik het je ook in het Nederlands geven, als je hier niet uitkomt.
Welke versie gebruik je ??

Yess! het is gelukt.
Heel erg bedankt :thumb: , maar is dat afvinken van stealthmode niet schadelijk voor mijn pc?

Nee, dat is niet schadelijk, je bent nog goed beveiligd. :thumb:

Nog even ter aanvulling,
Stealthmode wil zeggen dat jou pc voor de buitenwereld onzichtbaar is, dus bv niet reageert op een ping.
Vergelijkbaar met een stealth bommenwerper die voor een radar niet of nauwelijks zichtbaar is.
Een dergelijke instelling werkt dus niet (goed) met p2p programma’s.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan