Trage internetverbinding na speedtest

Status
Niet open voor verdere reacties.

yvet3001

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
Hallo,

Ik heb een Msi moederkaart en een Celeron D processor , nou heb ik 512 k als internetverbinding en geeft hij na een speedtest maar 180 k aan .
Een andere pc geprobeert om te kijken of het niet een de lijn lag en die geeft 470 k aan dus voldoende .
Het zit hem dus niet aan de telefoonlijn.
Intern geheugen zit nu op 512 en hij werkt in gebruik een stuk sneller dan eerst maar mmet de internet verbinding dus niet.

WAT KAN ER BLOKKEREN ?

Alvast bedankt en graag zo snel mogelijk antwoord zit een beetje in de rats zo ;

groetjes yvet

internetverbinding traag

Ik heb norton antivirus en geeft geen enkele virusmelding aan ook niet na de systeemscan,
de processor moet dit toch aankunnen en moederbord ?

bedankt voor je snelle reactie trouwens
groetjes

Ik heb gewoon de fire wall van norton 2006
die schakelt automatisch die van windows uit.
Meer het gekke is dat hij het eerder wel heeft gedaan en kan niet vinden waarr die dan moet buggen

groetjes yvet

tja, alles van norton vertraagt je pc ... met de firewall van norton heb ik geen ervating, sry.

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
heb altijd norton gehad zonder problemen dus denk niet dat het daar van komt .

Iemand nog andere ideen ????

groetjes

Hallo,

Heb net spybot search en destroy erover heen gedaaan en geeft geen spyware aan ,
Hij geeft trouwens met een speedtest dezelfde snelheid bij 512 k als bij 1 MB allebei 190 k
Dus hij wordt ook niet sneller als de internetverbinding verdubbelt, kan er een programma dwarsliggen ,

Graag iemand want het is echt zo vermeoiend nu op internet

groetjes

Hijackt this log

hallo allemaal , hier nog even mij log om te kijken of jullier er wat in zien

alvast bedankt

groetjes yv

Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.5730.0011)

Laatst bewerkt door een moderator:
goedemorgen heeft iemand nog ideeen voor de trage internet verbinding? alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan