Trage laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bingo

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Dag luitjes.

Ik heb een vraagje... Mijn laptop is best wel traag, en dit kan komen door:

- mobiel internet van kpn
- te veel bestanden op de harde schrijf: (57,7 GB over van 102 GB over)
- virus: (heb een scan gedaan met gratis avg, test was positief)
- anti-virus programma's: gebruik Hitman Pro & AVG free software

Wie kan mij helpen?

hitman pro welke versie ?

verder zou je kunnen beginnen met schijfcontrole om evt fouten op je schijf te verwijderen.
2 ccleaner (register en schijf) opschonen
3 scannen op virusen
4 scannen op spyware met bv spybot
5 defragmenter hd

en dan testen of het wat opschiet

mobiel internet van kpn, heeft niks te maken met een trage laptop, of is alleen het internet traag?
te veel bestanden op de harde schrijf, dat valt toch wel mee, maar doe Ccleaner maar eens uitvoeren en dan defragmenteren
virus, kijk eens met een online antivirus scanner als je via een normale internet verbinding hebt.

je zal niet de eerste zijn die service pack 3 op xp kort heeft in combinatie met 'n relatief klein intern geheugen kijk daar is naar misschien ??

mobiel internet van kpn, heeft niks te maken met een trage laptop, of is alleen het internet traag?
te veel bestanden op de harde schrijf, dat valt toch wel mee, maar doe Ccleaner maar eens uitvoeren en dan defragmenteren
virus, kijk eens met een online antivirus scanner als je via een normale internet verbinding hebt.

Bedankt Mario.

Is de avg niet voldoende dan? Hoe doe je dat defregmanteren?

verder zou je kunnen beginnen met schijfcontrole om evt fouten op je schijf te verwijderen.
3 scannen op virusen
5 defragmenter hd

dank je wel gaitman. vanavond even aan rommelen.:thumb:

3 scannen op virusen
5 defragmenter hd

Hoi Gaitmen,

Nou die ccleaner werkte perfect. Nu alleen verder met die defrag. hd. Nu heb ik een site gevonden:http://www.pctools.com/disk-suite/?gclid=CJH3gvPotpkCFQFhQgoddXg95g
om dit uit te voeren op mij laptop. Is dit verstandig. Of is er een andere bron waar ik dit vandaan haal?
Ik heb toch maar de smart defrag gedownload.... nu even wachten op resultaat;).

Laatst bewerkt:
nu naar de treath open office.

ik wil je laten weten dat oooook smart defrag prima alles keurig heeft gescand.
En een fragmentatie van 2,28 %. Hij deed er niet lang over, maar 20 minuten en laat ook een mooi rapport zien. Met voor mij in blauw de meest gebruikte. mijn laptop voelt sneller aan, en hele systeem werkt sneller:thumb:. Nou dat noem ik eens echt thumbs up:thumb:. klasse Gait en bedankt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan