trage opstart, server.exe meerdere malen in taakbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robotto

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2000
Mn PC start sinds vanmorgen traag op: na het inloggen op Windows XP staat alles erg lang te stampen (constant een zandlopertje, knipperende HD-lampje). Als ik dan in taakbeheer kijk zie ik dat er soms wel 3 server.exes willekeurig worden gestart en gestopt onder mij gebruikersnaam.

Na enige minuten draait vervolgens de PC "normaal": geen zandlopertje, 1x server.exe in taakbeheer. Toch heb ik hier een unheimlich gevoel bij :(

Ik draai met SP3, eset smart security, iobit security 360.

Edit: nadat ik het internet op ben gegaan (Helmij.nl) treedt het verschijnsel weer op.......

Edit2: CPU gebruik staat constant op 100%.......

Kan niemand mij verder helpen? Ook als ik dit onder het verkeerde onderwerp heb ingebracht graag een reactie!

Laatst bewerkt:
Jij hebt blijkbaar een fout bestand binnengehaald of een spammer...
Die zijn vaak niet goed te zien maar je geeft 't zelf al aan...3 exe files en zo
Best is om te gaan naar de site van nucia die kunnen alles opsporen wat jouw pc dwarszit...www.nucia.eu

geef ook daar even aan dat je gebruik maakt van winxp sp3

sxxs

geen infectie

Het bleek dat mijn zoon het programma XFire had gedownload en geinstalleerd. Dit progje zoekt/start servers op waarop je online kunt gamen. Nadat ik dit had verwijderd waren de problemen opgelost! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan