Trage overdracht FTP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ferdi01

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2002
Ik heb een netwerkconnectie tussen mijn pc en mijn xbox. Als ik bestanden via ftp overzet naar mijn xbox gaat dat dermate traag dat ik me afvraag of er niets iets fout zit. Over het overzetten van 500MB doet hij ongeveer 2.5 uur!!! Ik ftp met WS_FTPhome.

Heeft iemand een idee hoe dit kan of anders tips op sneller mijn harde schijf te kopieren naar mijn xbox zonder tussenkomst van dvd's!

Ik hoor het graag!

als je het via ftp doet vraag ik me af: hoe hoog is je upload snelheid??
en kan je niet gewoon eventjes een cross kabeltje neerleggen dat gaat lekker snel!

Upload is +\- 60 kbps.

In mn xbox zit 160Gig HD ;)

Op een of andere manier krijg ik m niet aangesloten met een crosscabel... wel met een gewone overigens, maar direct (dus zonder ftp) krijg ik geen connectie (niet geheel onwaarschijnlijk dat ik het verkeerd doe!!). Tips omdat wel te bewerkstelligen?

Laatst bewerkt:
hoezo met een gewone kabel?? wat voor een bedoel je? ik bedoel een gewone (lan) kabel
vertel is wat voor een uit/in gangen er op je xbox zitten
als je een directe verbinding hebt met een kabeltje heb je je ftpniet nodig dan kan je je xbox naar je gebruikersgroep zetten:o

edit: e de uploadsnelheid van je internet verbinding?? die kan je laten pingen op het web, http://www.speedtest.nl/TestSuite/TestController.asp

Laatst bewerkt:
Met een gewone utp bedoel ik, dus niet een crosskabel.

Het punt is ook... Ik kan die xbox niet in een netwerkgroep terugvinden. Andersom wel: dus via mijn xbox kan ik wel via een werkgroep mn gedeelde schijf op mn pc vinden, maar via de pc naar de xbox dus niet. Dus het toevoegen van de xbox aan een gebruikersgroep lukt niet... (ik denk dat daar het probleem ligt dan???)

Uploadsnelheid 70.5 KByte/sec
(=564 kbps)
Hier zie ik dus wel een verband in.

Hoofdvraag blijft dan dus: Hoe zorg ik dat ik mn xbox toevoeg aan een workgroup... :o

het kan zijn dat xp geen andere verbindingen van andere apparaten naar xp zelf toestaat, hier weet ik zelf niks van dus ik kan het niet uitleggen maar op het forum valt het denk ik wel te vinden onder netwerk

als xp niet goed staat afgesteld kunnen andere appareten dus niet verbinding met xp maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan