Trage pc, die eerst snel was

Status
Niet open voor verdere reacties.

MSLIM2

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2013
Hallo,

Sinds kort is onze PC (geen laptop) traag. Het begon met microsoft office Outlook die opeens niet meer reageert en dus vast loopt. Daarna is onze pc traag geworden, maar zo vaak wordt die computer niet gebruikt. Ik weet niet of ik hier goed zit, dus vergeef mij als dit niet hier hoort. Weet iemand wat het kan zijn en is daar dan ook een oplossing voor.

Mvg,

Maarten

Malwarebytes is inderdaad een goede optie.
Ik zou wel voordat je Malwarebytes laat lopen, even ccleaner installeren en laten schoonmaken en eventueel ook het register scannen op fouten.
Anders verlies je veel tijd doordat Malwarebytes ook de tijdelijke bestanden gaat scannen.

ja, hebben alles al laten lopen. Virus scanner, malware. Er is wel het één en ander gevonden, maar dat mocht niks helpen. Zelf hebben we al standaard cc cleaner er opstaan en laten die met regelmaat draaien.

Je zou eens naar taakbeheer kunnen gaan (rechtsklikken onder op de taakbalk) , dan "Processen van Alle gebruikers weergeven" en daar eens kijken welk proces of processen veel processortijd gebruiken.

sinds wanneer heb je dit probleem?

ik heb zelf sinds een paar dagen op zowel win7/8 freezes / opstart problemen (windows reageert niet) en niet ladende webpagina's
en krijg nu redelijk veel telefoontjes binnen met hetzelfde probleem..

en windows versies die opeens niet meer geactiveerd zijn.

virusscans / hdd testen / memtest helpen niet hier..

Het begon een paar dagen geleden met outlook die de hele tijd vastliep. Als we nu outlook proberen op te starten tript de pc 'm helemaal en kunnen we niks meer doen behalve de pc met de aan/uit knop uitzetten.

Laatst bewerkt:
toevallig java update 51 op je pc staan? ik had 2x java geinstalleerd beide verwijderd en het werkt nu weer zoals het moet :)

We hebben de computer maar weggebracht, het werd te erg. Ik heb al een lange tijd geen update van java gezien op de computer, dus ik weet niet precies welke versie er op stond. Wat ik al zei, de computer is nu weg en wordt na gekeken. We kamen na een tijd de hele pc niet meer in. Bedankt voor de reacties en alle hulp. Dit is een goede site.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan