trage pc

• Onderwerp starter Onderwerp starter Thei
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Thei

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2003
Hallo
opstarten systeem ontzettend traag en als opgestart is na 5 min (was eerder 1 min.) zijn de prog's die mee opstarten redelijk maar wat niet mee opstart traag tot eerste gebruik en dan redelijk..
cpu capaciteit (pentium 4 3000) word maar 20 % gebruikt net zo als geheugen (1024) ook maar 30% gebruikt word. internet snelheid blijft ook op max 9% hangen.deze gegevens komen van taakbeheer af.
al diverse prog's gedraaid maar alles zonder verbetering.tuneup 2007, O&O defrag, optimyzer xp.
Heeft nog iemand een sugestie of mogelijke oplossing al bij voorbaat bedankt hiervoor
mvgr Thei

div mogelijkheden

Hieronder heb je een lijst met software die ik gebruikt om mijn PC goed snel te laten lopen ik bezit meer dan 300 programmas in mijn pc en het werkt nog steeds super goed.

zoek deze software op met google en gebruik ze de eerste is de beste vind ik.

zorg dat je reggisters ook schoon zijn is heel belangrijk. gebruik Eusing Free Registry Cleaner 100% weten dat er fouten naar boven komen

op elke pc in elke huis kamer gebruiken dus.

succes

Advanced WindowsCare V2 Pro

Ad-Aware SE Professional

EasyCleaner

Eusing Free Registry Cleaner

Spybot - Search & Destroy

MalWhere

ErrorDoctor

Registry Booster

cwshredder

CCleaner

Laatst bewerkt:
heb de prog's geprobeerd vinden allemaal wat maar kan niet zeggen systeem is nu zonder problemen heeft niet merkbaar gewerkt de prog's laten draaien
toch bedankt voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan