trage pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kersje

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2004
Hallo,

sinds een half jaar geleden heb ik alle mogelijke hardware geupgrade op de voeding en hardeschijf(deze is inmiddels ook al overleden :( ) na. Zie hieronder onder de specs:

Geheugen: G.E.I.L. 512 MB DDR2-533, GX25124300UX 2x dus 1GB
Processor: Intel® Core™2 Duo Desktop Processor E4400
Videokaart: XFX 256 D2 X 7600GS/500
Moederbord: Gigabyte G31MX-S2 G31 GVSM

Sinds ik dit erin heb gedaan, is de pc er niet sneller van geworden. Was dit een slechte upgrade geweest of? Om gewoon firefox op te starten, doet hij er gemiddeld 8 sec over om hem helemaal opgeladen te krijgen.

Dat kan natuurlijk ook te maken hebben met je zojuist overleden HD

Ron

nee het is gewoon XP... ga voorlopig ook nog niet aan vista beginnen :P

Dat kan natuurlijk ook te maken hebben met je zojuist overleden HD

Ron

nee want juist toen ik alles net nieuw erin heb gedaan, was hij ook al zelfde snelheid dan voor de upgrade... had alleen geen tijd om er verder naar te kijken -_-

Misschien is je Windows XP installatie inmiddels alweer vervuild, dat wordt dus defragmenteren, CCleaner erdoor, alle oude troep verwijderen die je niet meer gebruikt en desnoods een herinstallatie.

Een gokje van mijn kant:

Misschien is je HD altijd al rot geweest, of heb je nu met een nieuwe HD nog problemen?

hij was toen nog maar 2 maanden uit... maar heb inmiddels weer een mogelijke oplossing gekregen... zowiezo is de schijf dood door het horen van dat getik... het was een IDE schijf waardoor hij zo sloom draaide.. want volgens die vriend zijn de specs gewoon goed.. heb nu een sata schijf besteld en ga het daarmee proberen anders ben ik ten einde raad :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan