Trage PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan13515

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2003
Ik kwam door toezenden van een a-mail met reclame voor het verhelpen van een trage PC terecht bij Spamfighter.com Daar stond het programma Slow-pc fighter en heb dat maar eens over mijn pc laten fietsen (free-scan).Na de scan ben ik wel even geschrokken van de vele fouten .Maar goed dit programma moet je betalen voor +- €20,- /jaar.
Ik vraag nu dan ook is er mischien een vergelijkend programma wat gratis is en net zo goed ??

Ik kwam door toezenden van een a-mail met reclame voor het verhelpen van een trage PC terecht bij Spamfighter.com Daar stond het programma Slow-pc fighter en heb dat maar eens over mijn pc laten fietsen (free-scan).Na de scan ben ik wel even geschrokken van de vele fouten .Maar goed dit programma moet je betalen voor +- €20,- /jaar.
Ik vraag nu dan ook is er mischien een vergelijkend programma wat gratis is en net zo goed ??

Pure spam. Dat programma doet geen ene bal waarschijnlijk, en heeft al zijn fouten verzonnen, in de hoop dat je betaalt. Met een beetje pech heeftie er ook nog een hoop spyware/virussen bij geïnstalleerd ook. Nooit op dat soort rotzooi klikken, zeker niet als ze spam via de mail sturen.
Ik raad je aan de link hierboven even te volgen. Dat zijn echte (werkende) programma's. Deze kun je gebruiken om je pc vrij van rotzooi te maken, en hopelijk ook de zooi eraf te krijgen die dit andere programma heeft geïnstalleerd.

Ik heb het programma malwarebytes geinstalleerd en uitgeprobeerd en het werkt goed.
Hartelijk dank voor de info :thumb: probleem opgelost.
j de vries

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan