Trage pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

NickYoJonge

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2012
Mijn laptop is traag de laatste tijd ik heb niks meer geïnstalleerd
ik heb alles geprobeerd maar het is niet gelukt om hem sneller te krijgen
als ik op deze computer klik moet ik 5 seconden wachten voor het laden

Kunnen jullie mij helpen:thumb:

Mijn Pc:
HP G62-b90ED notebook
Serienummer: 4CZ041158P
Productnummer: xf357ea

Met Windows 7 Home Premium

dan moet je wat programma's weg doen die je niet meer gebruikt en moet je vaak je temp bestanden verwijderen (dus windows-toets+r) en daar type je %temp% en dan verwijder je alles en voor snellere opstart moet je msconfig intypen op ja en dan op opstart en dan vink je programma weg die je na het opstarten niet gebruikt

Laatst bewerkt:
Doe eens een opschoning met CCleaner (freeware). Kijk na wat je wilt behouden!

download ccleaner en stel in welke programma's opstarten bij het opstarten van windows, dit kan veel helpen
dit kun je ook doen door op uitvoeren te klikken en msconfig in te typen

Het kan ook een besmetting zijn. Volledige systeemscan doen met je antivirusprogramma en een scan met MBAM (freeware) doen.

Schoon je pc een beetje op; gooi bestanden weg die je niet meer gebruikt/nodig hebt. Als je je pc te vaak in slaapstand zet wordt hij ook trager. Doe ook voor de zekerheid een scan.

Ik denk dat je dan even wat meer specificaties moet geven van de hardware, RAM en wat staat er allemaal in > Opstarten dat kun je in- en uitschakelen met CCleaner en met Speccy krijg je systeeminfo. Anders moet je een HijackThis.log plaatsen. Heb je een schijfcontrole (chkdsk f/r) en schijfopruiming met het besturingssysteem zelf gedaan?

Antwoorden, 'ik heb alles geprobeerd maar het werkt niet' geeft geen goed beeld wat je nu precies hebt gedaan.

Opgelost

Ik heb een virus scanner geinstalleerd en 5 virusen verwijderd!
Het is nu opgelost

Leuk en minder leuk. Wie gaat er op een forum in deze tijd nog vanuit dat je geen beveiliging hebt! In ieder geval heb ik in post 5 al aangegeven dat het een besmetting kon zijn met het advies te scannen. Doe dan ook een scan met MBAM (freeware).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan