Trage programma opstart na Booten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henke

Verenigingslid
Lid geworden
7 dec 2004
Mijn computer heeft na het Booten een erg trage opstart van het eerste programma.
Welk programma ik ook opstart, de eerste opstart na het booten is vreselijk traag.
Als er eenmaal een programma is opgestart loopt de verdere opstart van andere goed en snel.

Weet iemand een oplossing?:rolleyes:

Defragmenteren?
wat voor programma start traag? als ik zo vrij mag zijn om te vragen ;)

Maakt niet uit welk programma. Of ik nou IE, Outlook of Words wil starten, alles gaat dan langzaam. Eenmaal opgestart dan gaat alles weer super snel.

Defragmenteren is al uitgevoerd. Niet geholpen.:(

Start kladblok ook traag? Trouwens wat ik denk is dat je te snel wilt. Als je de pc eens echt de tijd geeft om op te starten. Doet hij het dan ook?

Ja, ook als ik hem de tijd geef om volledig uit te booten is de opstart van het eerste programma heel erg traag. Echt heeeeeel traaaaag.

Ik ga ook bovenstaande virusscannners eens proberen.
(ps. weet iemand hoe ik mijn E-mail adres kan wijzigen bij Helpmij, ik kan alleen de Email ophalen via webmail bij mijn oude provider)

Ronold,

Malwarebytes had ik al laten scannen, niets gevonden.

SuperantiSpyware heeft ook niets gevonden.

Tja , ik weet het niet meer:o

- MSI K9N Neo-F NF550 SAM2 Moederbord
- AMD Athlon64 X2 6000+ Processor
- Nvidia GeForce 9600GT Videokaart
- 2x Samsung 500GB 7200RPM 16MB SATA-II Harde schijf
- KINGSTON 3Gb DDR2 PC5300 667MHz Dual Channel
- Plextor DVD RW DVD Brander
- Asus dvd player
- 480WATT Voeding

Hoi !

Start - uitvoeren - msconfig - tabblad opstarten.

Laat daar alleen de hoogst noodzakelijke zaken aangevinkt staan, i.e. de benodigde MS-vermeldingen (2) en de virusscanner.

Greetz,

Harry.

Door eerst ShrinkPic uit te zetten en daarna eens de Online Firewall Free, daar zat het probleem.
Op de normale manier via het Configuratie scherm en Software was hij niet te verwijderen.
Ook niet met MyUninstaller was hij te verwijderen. Hij gaf steeds een melding dat dit niet mogelijk was. Waarschijnlijk iets niet in orde met de Firewall

Nieuwste versie gedownload en geinstalleerd (deze deinstalleert eerst de oude versie).

Het probleem is hiermee opgelost.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan