Trage verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

barendrecht82

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2013
Berichten
230
OK.../ NV
Sinds een korte (LANGE) tijd heb ik last van ernstig trage internet. Volgens de speedtest zou ik 28MB down en 3MB UP moeten hebben.

Dit is natuurlijk lekker:)

Alleen als ik een pagina wil openen dan duurt het zo lang dat ik het afbreek en weer opstart. Dit geldt voor mozilla en voor IE. als ik een pagina open geeft Mozilla vaak een foutmelding dat de server fout is? Daarnaast als ik een pagina open dan duurt het erstig lang voordat een foto wordt opgeladen en/of filmpje opstart (Dumpert.nl)

Ik heb een windows 7 64 bi i7 core/ NVIDIA Geforce GT540

Wat moet ik nu doen?? waar kan het aan liggen?!
 
Hoi.. ik heb die juist verwijderd omdat ik vermoede dat dat het probleem was....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je je Temp map al eens leeg gemaakt?
 
Laatst bewerkt:
Heb ik ook verwijderd.. zelfs Fix.bat gedraaid
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gedaan... Wellicht helpt dit hopelijk..... hoe kan ik het beste testen?


PS Het werkt weer niet:( Pagina's laden weer niet snel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi barendrecht82 ...:thumb: probeer maar ook die handelingen ...:confused: hoop dat jou ook kan helpen ..:D
CITAAT ! ( van een ander forum )

Probeer het volgende eens.

1.) Sluit al je browser vensters
2.) Open een command prompt (start->uitvoeren->cmd) en daar type je het commando:
nbtstat -RR
3.) Verwijder met de internet opties in configuratiescherm alle tijdelijke files en vink ook het "ook offline bestanden" aan.
4.) Maak voor zover mogelijk de \windows\temp folder leeg.

Probeer het daarna nog eens opnieuw, misschien helpt het.

Het kan echter ook zijn dat de nieuwe verbinding die je gemaakt hebt niet helemaal lekker gelukt is en in dat geval zou een modem en (indien aanwezig) een router reset kunnen helpen.
Ik zelf zou ook willen bijgeven dat je tijdens die handelingen Prefetch/Cookies/ en standaard C schijf opruiming ( bij Schijf opruiming alles aanvinken ! ) ook kan helemaal leeg maken, en vervolgens na opschonen grondig defragmentatie met Defraggler-(-broer van CCleanner ! ) doen .. Dan PC herstarten ..:D
P.S. Op spyware/adware heb je wel gescant ??
 
Laatst bewerkt:
Het is nu zeker sneller!! Adware/Spyware was gelukkig niks aan de hand, wel las ik ergens op internet dat ik mijn block ip flood detection uit moest zetten...

Sinds ik dat vinkje uit heb gezet gaat het een stuk sneller!!!!

Allen bedankt:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En toch is waarschijnlijk je pc ook weer lekker virus vrij:)
 
@barendrecht82 Zou je willen stoppen met het onnodig quoten van berichten. Heb nu al diversen reacties van je aangepast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan