sinds enige tijd krijg ik klachten van mijn kids over de kwaliteit van wifi
ik ben klant van ziggo en maakt gebruik van een Thomson TWG 870 wifi-modem
vandaag maar weer eens een speedtest uitgevoerd
wired: download 121.47 Mbps en upload 12.42 Mbps
wireless woonkamer: download 40.01 Mbps en upload 12.35 Mbps
wireless kamer zoon en dochter tonen een dramatisch lagere snelheid van download 13.95 Mbps en upload 12.44 Mbps
al diverse keren met ziggo gebeld
medewerkers komen niet veel verder dan een harde reset en advies om ander kanaal te proberen
dit heb ik uiteraard allemaal gedaan
aanvullend kan ik melden dat we een oud huis hebben met houten vloeren tussen de verdieping
in het verleden maakte ik gebruik van sitecom router en kon ik zelfs in de tuin nog wifi gebruiken
hiervoor heb ik inmiddels ook een ingenius extender geinstalleerd. werkt als een speer.
nu nog de wifi in mijn huis sneller maken ...
is het normaal dat mijn wifi 1/3 van de snelheid is van een bekabelde verbinding?
of is dit een bekend probleem van de Thomson TWG 870 wifi-modem ?
wie kan mij helpen? of moet ik toch maar een extra router aanschaffen en deze voor wifi gebruiken?
alvast bedankt !
ik ben klant van ziggo en maakt gebruik van een Thomson TWG 870 wifi-modem
vandaag maar weer eens een speedtest uitgevoerd
wired: download 121.47 Mbps en upload 12.42 Mbps
wireless woonkamer: download 40.01 Mbps en upload 12.35 Mbps
wireless kamer zoon en dochter tonen een dramatisch lagere snelheid van download 13.95 Mbps en upload 12.44 Mbps
al diverse keren met ziggo gebeld
medewerkers komen niet veel verder dan een harde reset en advies om ander kanaal te proberen
dit heb ik uiteraard allemaal gedaan
aanvullend kan ik melden dat we een oud huis hebben met houten vloeren tussen de verdieping
in het verleden maakte ik gebruik van sitecom router en kon ik zelfs in de tuin nog wifi gebruiken
hiervoor heb ik inmiddels ook een ingenius extender geinstalleerd. werkt als een speer.
nu nog de wifi in mijn huis sneller maken ...
is het normaal dat mijn wifi 1/3 van de snelheid is van een bekabelde verbinding?
of is dit een bekend probleem van de Thomson TWG 870 wifi-modem ?
wie kan mij helpen? of moet ik toch maar een extra router aanschaffen en deze voor wifi gebruiken?
alvast bedankt !