trage windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

fleurbogaard

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2009
Berichten
13
Ik heb dit probleem ook! Ik heb al een paar keer een schijf defragmentatie en opuiming gedaan maar het probleem blijft zich voordoen. Ik krijg een blauw scherm met bestand C: volume NTFS (CHDSK) is niet voldoende. Ik heb alle overbodige dingen eruit gehaald maar dit haalt niets uit.:eek: wie kan mij helpen?:)

Mijn geheuge is 78% en 115 MB kunnen jullie hier iets mee?
 
Laatst bewerkt:
ik heb van jouw vraag even een eigen vraag gemaakt.
Het meeliften in ander zijn vraag is niet toegestaan bij ons.
 
wat bedoel jij met geheugen???? je harde schijf??? dan is dat behoorlijk te kort
 
Start eens in Veilige modus op. Tijdens het opstarten van de PC op F8 drukken. Kies voor veilige modus.

Als die helemaal opgestart is, kijk dan hoeveel ruimte er nog op je C:\ schijf vrij is. Mocht die helemaal vol staan.. Moet je het een en ander verwijderen.
 
Bedankt voor jullie fantastische oplossing! Ik heb F8 gebruikt en alles is nu weer oke!:thumb::thumb::thumb::thumb:

Ik heb F8 ingetoests en dan kom je in een sub scherm waar veilige modus ook op staat. deze heb ik aangeklikt en dan kom je automatisch in een volgend scherm waar veilige modus windows xp profesional in staat, deze klik je ook weer aan eventjes geduld en dan start de computer netjes op. Natuurlijk niet bij alle computers maar bij mij is het gelukt! Succes Fleur!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan