Trager en trager...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Raisa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Raisa

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2003
Als de pc pas opgestart is, en ik open mijne browser, dan hoef ik maar te klikken en de pagina verschijnt, als ik dan ff op het net zit gaat da trager en trager. zet ik de pc terug uit en terug aan, gaat die weer een stuk sneller. iemand een id?

Dit verschijnsel zie je vaak bij computers met Windows 95/98 en ME. Welke heb jij?

Het aantal systeembronnen loopt snel terug en herstelt zich langzaam of niet. Een nieuwere versie (2000 of XP) heeft daar veel minder last van.

Ikzelf heb, nadat die manne van eurosys mijne xp deraf hadden geveegd en ik mijn serienummer nie meer terug vind, windows me. weet gij ook geen oplossing voor verloren serienummer

Geplaatst door Raisa
Als de pc pas opgestart is, en ik open mijne browser, dan hoef ik maar te klikken en de pagina verschijnt, als ik dan ff op het net zit gaat da trager en trager. zet ik de pc terug uit en terug aan, gaat die weer een stuk sneller. iemand een id?

Hoi,

Scan je PC eens met Ad-aware.

Grtzzz.

Geplaatst door Raisa
Ikzelf heb, nadat die manne van eurosys mijne xp deraf hadden geveegd en ik mijn serienummer nie meer terug vind, windows me. weet gij ook geen oplossing voor verloren serienummer
als ie origineel is bellen naar microsoft..........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan