Trainer

Status
Niet open voor verdere reacties.
laat je beter aan andere personen over is nog al moeilijk te coderen en zeker met VB

Een trainer werkt toch met cheats?
Hij stuurt toch gewoon de cheat naar het spel als hij bijv. F1 ontvangt?

Roy

als je de cheats weet moet je gewoon

bv bij age of empire's

wanneer F1 ingedrukt is
dus iets met asci F1 ofzo then output pepperonipizza

enzo met F2 F3 etc etc

Dat snap ik, maar werken ze altijd met cheats?
Zo, nee, hoe dan wel?

hoe anders?

ze zenden gewoon een toetsencombinatie die de cheat activeert ofzo

als je echt dieper wil gaan met cheats etc moet je in de broncode zien te geraken maar euhm

probeer het maar niet :confused:

Bedankt, voor het volgende spel dat uitkomt ben ik de eerste met een trainer :D :p

Roy

Super bedankt voor je info!

Ik heb al een aantal voorbeelden gevonden die de laadjes kunnen aanpassen via API's :D

Roy

Nog iets...

het lukt al aardig met me trainer, maar mag ik hier ook vragen hoe het zit met een crack? Hoe word dat gemaakt?

Roy

WalterWzK zei:
Ik denk niet dat het toegestaan is dit toe te lichten Roy, ik ken de regels niet uit mijn hoofd van dit forum. Maar het lijkt me logisch! Sorry :rolleyes:

weet je het wel? ander kunnen we via PM erover praten..

Ik ken de techniek wel roy, maar dit is vele malen moeilijker dan trainers. Je zal executables moeten disassemblen en reversed-engineering moeten toepassen om een vorm van broncode te kunnen manipuleren op een manier dat het beveiligingen overslaat. Dit is niet alleen voor Expert Programmeurs maar buiten dat ook illegaal. Ik ga hier daarom ook niet over PM'en, spijt me. Als je het echt wilt weten dan vergaar je de kennis zelf op google of dergelijke.

WalterWzK zei:
Ik ken de techniek wel roy, maar dit is vele malen moeilijker dan trainers. Je zal executables moeten disassemblen en reversed-engineering moeten toepassen om een vorm van broncode te kunnen manipuleren op een manier dat het beveiligingen overslaat. Dit is niet alleen voor Expert Programmeurs maar buiten dat ook illegaal. Ik ga hier daarom ook niet over PM'en, spijt me. Als je het echt wilt weten dan vergaar je de kennis zelf op google of dergelijke.

dus je weet het wel, maar je wil het niet zeggen, omdat het illegaal is e.d....

Laat ik het zo zeggen, cheats worden dus niet geopend door andere cheats aan te roepen.. deze moeten idd zelfgemaakt zijn.. dit kan en mag ik je niet uitleggen precies maar MAG en kan je wel vertellen dat je dit met een programma doet die waarden uit een spel haalt (bijv. T-search) je zoekt dan naar 20 (aantal kogels) je schiet 1 kogel op.. zoekt weer en dit totdat je de juiste code hebt.. deze code programmeer je dan in VB. Lastig? idd.. te lastig :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan