trainers??

• Onderwerp starter Onderwerp starter SPY
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
al jaren vraag ik me dit af, en nu vraag ik het dan maar eens, (nu ik er toevallig weer aan denk). zie mezelf als een echte die hard fps gamer, en maak daarnaast ook al vele jaren tientalle levels voor fps. nu zie ik vaak dat je trainingen kunt downloaden voor fpshooters, of er wordt over gepraat.

maar wat zijn in Godsnaam die trainingen????

zijn dat kleine levels waarin je kunt leren hoe je moet omgaan met de besturing, zoals bukken, springen, schieten, etc??

of wat??

vraag me dit echt al jaren af, zou nu wel eens willen weten wat t eigenlijk is?

alvast bedankt,

leon

Geen trainingen maar trainers. En die heb je volgens mij niet voor multiplayers (dan zijn het hacks). Trainers zijn programmatjes waarmee je dingen in het spel kan veranderen (alleen veranderingen die mogelijk zijn met de trainer) en je kan vaak opties uit en aan zetten. In een shooter kan dat bijvoorbeeld onstervelijkheid of oneindig veel ammunitie zijn.

aha, dus dat is het.
heel erg bedankt, nu snap ik in het vervolg waar ze het over hebben.

leon

trainers is niets anders dan vals spelen.
deze opties heben die meestal.
god mode = kan niet dood
ammo = kogels kunnen nooit op
en zo verder

dus, als ik het goed begrijp dan is trainers een ander woord voor cheats, omdat ik cheats wel ken. maar die zitten meestal al in een game dacht ik, en hoefde je die niet toe te voegen, enkel actief te maken door een command in de console.
weeet er verder niets van want ik haat cheaten met gamen, alhoewel een god mode ook door mij weleens gebruikt wordt, of een no-clip, etc. maar dan alleen om door een level heen te komen waar ik al 100 keer dood ben gegaan na normaal geprobeert te hebben.

leon

dus, als ik het goed begrijp dan is trainers een ander woord voor cheats, omdat ik cheats wel ken.

Bijna, een trainer is een programmatje wat meeloopt tijdens het spel (draait op de achtergrond). Bij een trainer is het een kwestie van het indrukken van een toets voor bijvoorbeeld God Mode.

Cheats moet je veelal invoeren of vrijspelen binnen het spel.

bedankt voor het verduidelijken hiervan.
zoals ik al zei vroeg ik mij dit al jaren af.

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan