• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Trainingslogboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulino

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2009
Beste iedereen,

Graag wil ik een trainingslogboek gaan bijhouden. In principe niks moeilijk aan, maar nu wil ik graag dat mijn trainingen automatisch gesorteerd worden. Dus in de eerste werkmap vul ik alle trainingen in (wielrennen, lopen of tacx). Excel zou dan automatisch de betreffende wielren-, loop- of tacxtraining in ieder zijn eigen werkmap zetten.

Ik heb van alles geprobeerd, maar het lukt me maar niet.

Wie o wie kan mij helpen.

Alvast super bedankt voor de hulp.

Bijlagen

Paulino,

Allereerst maak je je het zelf makelijker als je de tabbladen dezelfde layout geeft als het invulblad.

Dan is het vrij makelijk om op het invulblad een knop te maken die een makro aanroept en regel voor regel bepaald naar welke tab er gekopieerd moet worden.

Denk je dat dat gaat lukken?

Groeten,

Marco

De layout hoeft niet hetzelfde te zijn.
Dat is wel te ondervangen.

Wat je vraag betreft, hangt het er een beetje vanaf wanneer je precies de gegevens wilt overzetten.
Dit zou met een knop kunnen (zoals al aangeven), maar het zou ook bijvoorbeeld kunnen als bekend is om wat voor training het gaat (B-kolom?).

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Dankjewel voor je reactie.

Graag zou ik het automatisch zien gebeuren, dus dat ik niet op een knop moet drukken. De rij zou dan automatisch gekopieerd moeten worden als de soort training (kolom c) wordt ingevuld.

De B kolom heb ik verborgen, hierin staan de weeknummers die ik gebruik voor de grafiek waar het aantal trainingen per week staan.

Groeten,
Paul

Heb een eerste aanzet voor je gemaakt (blad Wielrennen), kijk maar of je er wat mee kunt

Succes,
Martin

Bijlagen

Ik denk dat ik hier zeker verder mee kan. Ik was zelf nooit op deze formule gekomen. Echt super bedankt voor de moeite. Overigens de anderen die mij geholpen hebben ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan