Ik ben sinds kort in het bezit van het programma Traktor DJ Studio (versie 2.6.1.022)
Nu wil ik graag via het internet gaan uitzenden.
Nu staan er onder de setup diverse instellingen die je moet doen voor het uitzenden:
-adress, mount path, proxy settings, enz. enz.
Nu ben ik al een beetje op Google aan het zoeken geweest. In de settings wordt gesproken over "Ice cast server settings". Ik heb dus een en ander daar op gezocht.
Als ik het goed heb, heb je dus daarvoor het programma icecast nodig.
Die heb ik inmiddels gedownload en geinstalleerd.
Maar dan?
Wat moet ik allemaal aan gegevens invoeren in het programma van Traktor zelf bij de settings en moet ik ook nog van alles aanpassen in het programma icecast?
Heeft er iemand een handleiding (liefst Nederlands) waarin dit allemaal stap voor stap uitgelegt wordt?
In de pdf bijgeleverd bij het programma staat er niets in detail over helaas.
Ik wil gewoon mijn eigen pc als server hiervoor open zetten.
Alvast bedankt voor het eventuele meedenken en antwoorden.
Nu wil ik graag via het internet gaan uitzenden.
Nu staan er onder de setup diverse instellingen die je moet doen voor het uitzenden:
-adress, mount path, proxy settings, enz. enz.
Nu ben ik al een beetje op Google aan het zoeken geweest. In de settings wordt gesproken over "Ice cast server settings". Ik heb dus een en ander daar op gezocht.
Als ik het goed heb, heb je dus daarvoor het programma icecast nodig.
Die heb ik inmiddels gedownload en geinstalleerd.
Maar dan?
Wat moet ik allemaal aan gegevens invoeren in het programma van Traktor zelf bij de settings en moet ik ook nog van alles aanpassen in het programma icecast?
Heeft er iemand een handleiding (liefst Nederlands) waarin dit allemaal stap voor stap uitgelegt wordt?
In de pdf bijgeleverd bij het programma staat er niets in detail over helaas.
Ik wil gewoon mijn eigen pc als server hiervoor open zetten.
Alvast bedankt voor het eventuele meedenken en antwoorden.