Transactiebeveiliging Norton 360

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jolandaatjuh

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2003
:(

Ik heb sinds kort Norton 360 op mijn pc staan. Sinds enkele weken kan ik de transactiebeveiliging niet meer inschakelen. Norton blijft dus met een probleemmelding komen. De knop "Verhelpen" werkt niet, en het aanvinken van de transactiebeveiliging bij Geavanceerde instellingen mocht ook niet baten.

Na wat zoeken terecht gekomen bij de online ondersteuning van Symantec, alwaar geadviseerd wordt Norton te verwijderen en opnieuw te installeren. Heb echter nog steeds hetzelfde probleem.

Iemand suggesties?

Zoals ik in mijn eerste bericht al zei heb ik dat al geprobeerd.
Het helpt niet! :(

Dan moet ik een probleem hebben met de ogen...............want ik zie het niet staan dat je de verwijder tool gebruikt hebt. :shocked:
Maar een andere oplossing heb ik op dit moment ook niet.

Verwijderen kan eigk alleen echt met de verwijdertool. Ik ging er vanuit dat duidelijk was dat ik die tool gebruikt heb omdat ik via de Symatec site de suggestie kreeg om te verwijderen.

Conclusie blijft dat het niet helpt.

Is er inmiddels, na een paar maandjes, wat meer ervaring met dit probleem?

Of moet ik gewoon mijn pc een keertje helemaal leeggooien (wat misschien toch gaat gebeuren als ik dadelijk mn documentjes op een externe schijf zet) en alles er écht opnieuw opzetten?

De oplossing

Ik heb de oplossing voor het probleem wat je ondervind met Norton 360

De transactiebeveiliging is een phishing filter die in norton 360 staat geregistreerd op de site van Symantec heb ik de stappen uitgevoerd en ze helpen.!!!!

maar om je alle stappen te besparen kun je het beste het volgende doen.

Update je windows ga naar: http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=nl en installeer via het menu AANGPAST alle optionele updates (op die windows media player na dan deze is niet echt nuttig vind ik, maar dat is persoonlijk) vervolgens wanneer alle updates geinstalleerd zijn verwijder je de Norton 360 geheel van het systeem hiervoor kun je de removal tool gebruiken die symantec aanbied.

Deze removal tool kun je vinden op www.symantec.com/autotools deze voer je uit en zal alles van het systeem verwijderen wat van norton is.

vervolgens ga je naar www.symantec.nl en download je de trial ware (preciese site is: http://www.symantecstore.com/dr/sat...683&SP=10023&CID=0&PID=843011&PN=62&V1=843011) vul je e-mail adres in en je krijgt de downloadinstructies toegezonden :D

je zorgt er tevens ook voor dat de phishing filter in je Internet explorer staat uitgeschakeld de stappen hiervoor vind je op:: www.websonic.nl/pctips/internetexplorer7/ie_phishingfilteruitschakelen.php

daarnaast zorg je er ook voor dat alle andere beveiligingssoftware van het systeem worden verwijderd zoals Spybot, search & destroy, spykiller, add aware etc....(hitman pro)

wanneer je bovenstaande stappen hebt uitgevoerd kun je de trial ware gaan installeren en deze activeren met je eigen productsleutel wanneer het een volledig werkend product word.

en je zult zien dat alles nu werkt en dat er geen problemen meer zijn,

DEZE STAPPEN WERKEN VRIJWEL BIJ ELK NORTON PRODUCT PROBLEEM

Bedankt! Maar je bent net te laat: ik heb de hele boel geformatteerd en Norton opnieuw geïnstalleerd. Werkte ook ;)

Ongetwijfeld dat iemand anders er nog wat aan gaat hebben! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan