De oplossing
Ik heb de oplossing voor het probleem wat je ondervind met Norton 360
De transactiebeveiliging is een phishing filter die in norton 360 staat geregistreerd op de site van Symantec heb ik de stappen uitgevoerd en ze helpen.!!!!
maar om je alle stappen te besparen kun je het beste het volgende doen.
Update je windows ga naar: 
http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=nl en installeer via het menu AANGPAST alle optionele updates (op die windows media player na dan deze is niet echt nuttig vind ik, maar dat is persoonlijk) vervolgens wanneer alle updates geinstalleerd zijn verwijder je de Norton 360 geheel van het systeem hiervoor kun je de removal tool gebruiken die symantec aanbied.
Deze removal tool kun je vinden op 
www.symantec.com/autotools deze voer je uit en zal alles van het systeem verwijderen wat van norton is.
vervolgens ga je naar 
www.symantec.nl en download je de trial ware (preciese site is: 
http://www.symantecstore.com/dr/sat...683&SP=10023&CID=0&PID=843011&PN=62&V1=843011) vul je e-mail adres in en je krijgt de downloadinstructies toegezonden 
 
je zorgt er tevens ook voor dat de phishing filter in je Internet explorer staat uitgeschakeld de stappen hiervoor vind je op:: 
www.websonic.nl/pctips/internetexplorer7/ie_phishingfilteruitschakelen.php 
daarnaast zorg je er ook voor dat alle andere beveiligingssoftware van het systeem worden verwijderd zoals Spybot, search & destroy, spykiller, add aware etc....(hitman pro)  
wanneer je bovenstaande stappen hebt uitgevoerd kun je de trial ware gaan installeren en deze activeren met je eigen productsleutel wanneer het een volledig werkend product word. 
en je zult zien dat alles nu werkt en dat er geen problemen meer zijn, 
DEZE STAPPEN WERKEN VRIJWEL BIJ ELK NORTON PRODUCT PROBLEEM