transparant beeld

• Onderwerp starter Onderwerp starter haly
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

haly

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jul 2008
Mijn LCD scherm springt met grote regelmaat op een volledig transparant beeld. Alleen bij het gebruik van windows. Als ik daarna een spel opstart is het beeld weer normaal. Het overspringen gebeurd na het opstarten en er een toets aangeraakt wordt. Wie weet wat dit kan zijn en of hoe ik dat kan veranderen. Zelfs de leverancier weet geen antwoorden hierop.
scherm: Iiyama prolite e2003wsv-b1
kast: Acer M3100
Het systeem van februari j.l. En ik gebruik vista

Welkom bij de Helpmij!

Naast standaard vraagjes als:
"in appraatbeheer geen vreemde dingen te zien" en "heb je de laatste videokaartdrivers", kun je je afvragen wannéér het probleem begon: wat heb je recentelijk daarvoor aan de confuguratie veranderd?

transparant?

Pasja, bedankt voor je reactie. Het enige wat veranderd is zijn een paar "extra's" die vista heeft. Is dus bijna ingesteld als xp. Zelfs een comp.kenner in de fam. heeft geen ervaring of idee.
Wat betreft de drivers, je mag toch verwachten dat de drivers goed zijn wanneer je een nieuw systeem aanschaft.
Het enige wat ik me kan voorstellen is het feit dat er games op geinstalleerd zijn die missschien voor de videokaart te zwaar zijn. Maar... dan zou het juist bij de spellen fout moeten zijn en dat is dus juist niet zo. Games en foto's zijn helder, alleen windows is transparant, incl. window-mail. Wel is het zo dat rond de tijd van de games de problemen begonnen. Heb ze al een keer verwijderd maar dat maakte weinig tot niets uit.
grts haly

Laatst bewerkt:
transparant beeld.

Het lijkt erop dat het gelukt is. Heb de nieuwste drivers geinstalleerd en de boel draait weer. Blijkt een bekent vista probleem te zijn volgens de geleerden. Dus je had inderdaad gelijk om dit te proberen.
grts haly

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan