Transport Tycoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

ocatie

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2007
Hoi allemaal

Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een gratis Windows XP compatible versie van Transport Tycoon. Ik heb er al een stuk of 5 geprobeert maar die deden het allemaal niet.
Kan iemand me helpen???:thumb:

Je kan met OpenTTD de Transport Tycoon files gebruiken, en dan maakt hij er een nieuwe installatie van die werkt op Windows XP.
Je hebt wel je originele bestanden nodig, daar gaat hij om vragen.
Ik heb het zelf ook, en bij mijn werkt het.
Er wordt wel iets veranderd van het origineel, maar wat weet ik niet precies.
Maar het was niets bijzonders:thumb:

Er wordt niets gewijzigd aan de originele bestanden, het is gewoon een referentie punt voor OpenTTD.

Eigenlijk is OpenTTD een ander spel maar op de "engine" van Transport Tycoon.

Ikzelf heb het hier draaiend op Win XP Prof en op Mac OS 10.4

Er wordt niets gewijzigd aan de originele bestanden, het is gewoon een referentie punt voor OpenTTD.

Eigenlijk is OpenTTD een ander spel maar op de "engine" van Transport Tycoon.

Ikzelf heb het hier draaiend op Win XP Prof en op Mac OS 10.4

Het is geen ander spel, alleen OpenTTD breidt het spel uit met veel meer mogelijkheden. Het concept blijft gewoon het zelfde en ziet er ook qua spel hetzelfde uit.

http://www.tt-forums.net/ Een heel forum gewijd aan het spel Transport Tycoon waar je ook mappen en zogenaamde uitbreidingen/ aanpassingen kan downloaden (.grf bestanden)

Laatst bewerkt:
@ Tha Devil: Er staat in de instalatie dat TDD een Clone is van Transport Tycoon.

@ Gijsisok: bedankt voor de tip. Hij doet het nu wel en zelfs met veel meer functies.
Thnx:thumb:

Maar OpenTTD heeft wel bestanden nodig van de orginele versie van Transport Tycoon om het te kunnen spelen.

Dat was geen probleem. heb gewoon de map aangegeven met de bestanden van TT die het niet deden. en nu doet ie het wel.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan