Trapped Dead Hardware Check

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maximvdw

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2009
Hallo,
Ik heb een spel gekocht op steam 'Trapped Dead' voor iets meer dan 2 euro. dus niet echt veel.
Het spel start goed op met intro en al. Maar na de intro krijg ik een Hardware check fout. Ik heb een ATI Radeon x300
met 256MB ram en pixel shader 2.0 .Maar volgens het spel heb ik blijkbaar 3.0 nodig. Toch wil ik wel proberen of het mogelijk
is om het spel te kunnen gebruiken.
Zijn er manieren om voorbij die hardware check te geraken?
Mijn specs:
Ram:2,5GB
CPU:Intel Pentium 4 D Dual Core met 2,8GHZ
Video kaart: ATI Radeon x300 256MB Eventueel kan ik Nvidea GeForce 6200 256MB gebruiken

Alvast bedankt!

gr,
Maxim

Laatst bewerkt:
nee, ik vrees dat dat niet mogelijk is.
vroeger kon je vaak toch dan een spel spelen, al waren dan de fps zo laag dat het meer een diashow was als gamen,
of zag de spelwereld er gewoon heel slecht uit.
maar steeds vaker zie je tegenwoordig games die gewoon onmogelijk te spelen zijn wanneer je pc niet aan de specs voldoet.
er zal ergens in de game een code zitten die je specs schecked, en de game sluit als je daar niet aan voldoet.
je zou dan de game moeten openbreken en die code ongedaan maken, en dat is amper te doen.

dus helaas, vrees dat je de game "op de plank" moet leggen tot je een pc hebt die wel voldoet,
jammer.

Leon

hmm het rare is dat ik high end games zoals crysis kan spelen die deze specs ook vragen (zelfs hoger)...
tja... nochtans zijn men specs ver erboven (512mb ram min ik heb 2,5gb ,video geheugen 64mb ik heb 256mb.. cpu Intel pentium III ik heb D..)

crysis wordt wel vaker in dit soort gevallen genoemd, en dat is vaak een slechte vergelijking dan.
want Crytek (de maker van Far Cry, Crysis en Crysis 2) staat erom bekend dat ze zelfs op minder sterke
pc's toch hun games er heel mooi uit kunnen laten zien. zo zijn er bijvoorbeeld toch veel games die er echt
veel en veeeeeeel minder mooi zijn en toch amper draaien op sterke computers. t is dus vaak een geval
van hoe goed de makers van de games hun engines hebben gemaakt.
maar, als je voldoet aan de games zijn specs dan zou je t moeten kunnen spelen.
helaas zijn soms de games gewoon niet goed gemaakt, en misschien is dat dus met deze game zo.
want sommige games zeggen wel dat ze maar zoveel specs nodig hebben, terwijl dan in praktijk blijkt dat
ze veel hogere eisen stellen.

Leon

Die specs waren voor Trapped death. Ik heb juist de demo geprobeerd en deze werkt wel, en niet traag / slecht van kwaliteit.
Maar het is wel een demo...
Heeft iemand een idee om trapped death te kunnen omzijlen zodat de hardware check er niet is :( Demo lukt wel maar die heeft blijkbaar
ook geen hardware check

gr,
Maxim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan