Trasperante taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

MushroomGaara

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2012
Ik heb een probleempje. Ik heb nu windows 7, en ik ben daar best wel blij mee. Maar gisteren toen ik mijn laptop opstartte, was de balk onderaan het scherm niet doorzichtig meer. Het zag er een beetje uit als een oude versie van een windows balk. Ik was hier niet zo blij mee, maar ik heb veel dingen geprobeert om het weer normaal te krijgen. Ik zou het het liefste weer transparant hebben.
Kunnen jullie misschien helpen?
Gr. MushroomGaara

Laatst bewerkt:
Je kan dat aanpassen bij "persoonlijke voorkeur" wanneer je rechtermuisknop doet op je bureaublad. Je hebt verschillende thema's, daar staan Aero, Windows 7 Basic etc. even de gene kiezen die je daar had staan. Volgensmij Aero. Succes.

Daar ben ik dus naar aan het zoeken, maar ik zie niks met Aero of Windows 7 basic. Ik kan alleen de achtergronden veranderen, maar de balk en andere vensters blijven in de oude versie.

Laatst bewerkt:
Kan je is een screenshot maken van je "persoonlijke voorkeur". Volgensmij hoort hij hier gewoon bij te zitten? Welke kan je allemaal kiezen?

Configuratiescherm > Systeem > Geavanceerde instellingen > Systeem eigenschappen > Tabblad geavanceerd > Prestatie instellingen

Hier krijgt men een nieuw venstertje met visuele instellingen van windows waaronder het aan/uit zetten van de transparantie van je desktop en alle vensters.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan