Travel/Game Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

djloco81

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mei 2009
Hi en hier is mijn korte vraag.

Ik ben op zoek naar een laptoppie waar ik mee op kan reizen en toch mijn world of warcraft op kan spelen. Voor dat er word gezegt, LAPTOPS ZIJN NIET OM OP TE GAMEN.. Ik weet het, echt waar. Heb thuis een Core2Duo 2.8ghz, 4gb DDR3, GeForce GTX 260 896mb (ja die nieuwere versie :) ) dus ik heb een leuk dinkie thuis staan. Maar nu moet ik voor me werk wel een hier en daar gaan. Heb een klein laptoppie maar die's wat oud en wil iets anders zodat ik mijn verslaving aan wow toch kan gebruiken :P Ben wat rond gaan kijken op Alternate.nl en dacht aan een van deze (750-1200 euro)

http://www.alternate.nl/html/produc.../-1077355/?tn=HARDWARE&l1=Notebooks&l2=Gaming

http://www.alternate.nl/html/produc.../-1072966/?tn=HARDWARE&l1=Notebooks&l2=Gaming

Alle gaming laptops van Alternate Link

Alvast bedankt voor je input :)

Tsja, naar mijn weten heb je voor die prijzen echt geen echte game laptop. (don't shoot me if i'm wrong :P)

Ik zou eerder gaan kijken naar gaming laptops van Asus, HP (weet niet of deze echte game laptops hebben, e.d.

Ga in iedergeval NIET voor Acer heb hier zeer slechte verhalen over gehoord (leefduur van de laptop)

Ik sta in iedergeval niet echt te springen van wat je hebt uitgekozen.

Laatst bewerkt:
Wanneer het qua games alleen om WoW gaat, zijn beide laptops geschikt!

ja oke maar is de kwaliteit ook daadwerkelijk het geld waard ??

EDIT: Oke, dacht dat MSI niet zo ontzettend goed was.

Laatst bewerkt:
hehe, bedankt voor de reacties.

Ik zit zelf ook wel in de computer wereld, maar het is altijd nice om een 2nd of 3rd opinion te krijgen. Ik speelde wow tot nog geen 2 maand geleden op een P4 3.0Ghz, 2GB DDR, 512 Nvidia 8800 en had redelijke framerates, behalve in zeer drukke gedeelten en waar veel "AoE" spells werden gebruikt. Nu zit ik toch dik aan de 80-100 FPS :)

Zelf zat ik ook meer te leunen naar die van MSI, maar zit in the caribbean dus kan ook wel eens in Amerika kijken. Had daar deze gezien maar was helaas uitverkocht :( Maar wat d8 je van deze (link) Vriend van me vliegt toch naar Miami deze weekeinde :)

Nogmaals bedankt voor de reacties :)

Zeer gave laptop.

Ik wil eigenlijk niet je topic highjacken, maar misschien mag ik ook even een vraagje stellen over 2 laptops als er toch een topic over is :P

Ik zit te dubben over deze Samsung en deze Compaq.

Ik vind de samsung erg mooi en deze schijnt een enorm goede accu te hebben, maar deze weegt niet op tegen de compaq omdat deze ongeveer van ALLES de dubbele capaciteit heeft + dat de prijs een tientje scheelt.

Dan nog vraag ik de mening van wat mensen hier.

Bij voorbaat dank :thumb:

Qua capacteit, snelheid en geheugen zou ik voor de Compaq/HP gaan. Processor is ook ietsie sneller (2.1Ghz, maarja tis AMD, ben er zelf niet zo fan van) ook meer memory en de HD idd veel grooter. batterij duur van de Samsung staat op 8 uurtjes, dus reken een 5-6 uur op echt volledig gebruik, denk ik dan maar. kon zo snel niet een batterij levensduur vinden van die Compaq

Samsung: Link

Compaq/HP: Link

Heb je iets meer info :)

Laatst bewerkt:
Ontzettend bedankt, ga van het weekend de compaq halen ;) :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan