TravelPilot DX

Status
Niet open voor verdere reacties.

pierreke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Hallo allemaal,
ik wil een cd branden op basis van een clonecd image van TravelPilot DX Benelux 2006-2007.. clonyxxl vertelt mij dat die beschermd is met Safedisc 2. Ik ben na vele pogingen erin geslaagd een cd te branden. De navi leest de cd, laadt de software en dan na een tijdje meldt dat de cd niet 'appropriate' is. De cd-r die ik gebruik, misschien? Ik heb iets gelezen over zwarte cds. Zijn die dan beter? Iemand een idee om mij wat verder op weg te helpen? thx in advance.

Hoi Piereke,

ik heb exact hetzelfde probleem. Kan de CD's vrij simpel branden met CloneCD, maar in mijn auto (Audi) wordt de CD niet gelezen. Boodschappen à la "Er zit geen CD in, plaats een TravelPilot DX CD" tot 'Defecte CD" Ik heb met een copy CD probleemloos gewerkt, maar die werd steeds minder, dus ik ging aan mijn Navigatie twijfelen, echter op het moment dat ik de originele er weer in doe wordt alles zonder problemen geladen. Ik vind het al heel bijzonder dat jouw CD gelezen wordt, los van de foutmeldingen die je daarna krijgt.

tja, ik heb er een tijdje niet meer mee bezig geweest. Ik vermoed dat het ligt aan de writer.

Copie maken.

Probeer het eens met -DVD FAB 5-, dit werkt uitstekend!

@kuilgtv,

Welkom op Helpmij.:)

Graag de volgende keer even naar de datum van een topic kijken, deze is van 2007 dus niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan