Tray app

Status
Niet open voor verdere reacties.

zembla

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2007
Mijn vriendin heeft een probleem, namelyk op haar laptop komt er voortdurend als je hem opstart in het begin menu van windows Tray App ofzo op en dan moet je een zekere CD in plaatsen en dan op browser klikken ofzo maar ik krijg het er niet af weet ook niet hoe het moet en nrml moet er geen cd in geplaatst worden, het heet Tray App ofzoiets wel lastig en als ik op cancel klik komt er een error op kan iemand mij vertellen hoe ik dit weg krijg,????

:thumb:

Start>>Uitvoeren, daar type je msconfig en klik op OK.
Daar ga je naar het tabblad “Opstarten” en haal daar het vinkje weg bij Tray app.

Ik zie Try app daar nergens tussen staan meschien staat hij er wel maar ik herken et niet, is het niet anders beschreven??????, BVB met andere letters dan dat er zuiver staat Try App :(

Ik ken het zelf niet maar het lijkt van HP (printer) te zijn, kijk daar eens naar.

zou het ook kunnen dat het nog iets anders is???

Ik heb nu geen tijd meer, sorry,

Zo daar ben ik weer.

Laatst bewerkt:
Gebruiken jullie een HP printer, zo ja als je die melding krijgt stop de cd-rom van de HP printer eens in de cd-rom. Werkt dat niet, installeer de printer eens opnieuw.

En als je niets meer met een HP printer doet, klik dan eens op start>uitvoeren en type in het vak daar eens msconfig. Klik op het tabblad opstarten en vink alles uit wat met HP printer te maken heeft. In iedergeval die app tray ( als die daar staat :))

Ok zal nog eens kijken bedankt zal wel iets laten weten als het weg is ;)

Ah die fijne HP-software toch, en het leuke is dat je dat TrayApp-installatievenster niet zomaar weg krijgt. Ik heb destijds de software er gewoon afgekieperd. Ik denk dat een herinstallatie wel het snelste zal gaan.

Dus een herinstallatie van de printersoftware????

als dat andere niet werkte wel ja :)

Tray App simpel verwijdert

Nadat ik afgelope weekend een systeemherstel (via configuratiescherm) had uitgevoerd kreeg ik de melding:

Please wait while windows configures Tray App.

Vervolgens kon ik dit schrem niet wegklikken (ik kon wel internetten e.d.) maar het afsluiten van de computer ging ook niet want het Tray App scherm bleef staan!

Na hier gelezen te hebben dat het wel eens te maken kon hebben met HP software (Ik heb een HP PSC 1410 3 in een printer) heb ik heel simpel de installatieCD van de printer opgestart en toen in het Tray App scherm op OK geklikt. Binnen 5 seconden was ik van het probleem af!

Bedankt voor jullie tip (die overigens in het forum van verleden jaar al stond!

Bedankt voor de tip...........waren we toch op de goede weg. :)

Wacht... how...

Je had de installatie-CD er nog niet ingestopt toen hij erom vroeg? :confused:

Het kan ook aan het programma KIES liggen van Samsung!

Die kan je bij het opstarten ook uit zetten!

Zo was het bij mij opgelost

Welkom en bedankt matthol :) voor de oplossing. Maar aangezien de vraag uit 2007 stamt denk ik dat we hem maar gaan sluiten :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan