Trayapp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickynick

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2009
Hoi,

Wat een enorm goed forum. Heb ergens anders al een vraag gesteld en snel goed antwoord gekregen. Daarom nu mijn volgende probleem.

Omdat mijn vriend een keer een driver wilde installeren, wat uiteindelijk niet lukte, krijg ik nu als ik mijn laptop opstart steeds meldingen van TrayApp. Ik moet echt een keer of 10 annuleren/cancel klikken voor hij er eindelijk mee ophoudt en ik wat kan doen op mijn laptop. Ik heb echt geen idee hoe ik dit kan weghalen.

Iemand die dit wel weet?

Alvast hartelijk bedankt.

Groetjes,
Nicky.

Heb je een HP printer?

Los daarvan: het probleem is waarschijnlijk in één keer opgelost als je systeemherstel uitvoert naar een moment van vóór het installeren van die driver.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ja ik heb een hp printer. Ik kan helaas niet terug naar voor de installatie, want dat is al te lang geleden en dan ben ik echt veel te veel kwijt.
Is er een andere manier?

Dank je alvast.

Ja, opstarten in de veilige modus en daar kiezen voor "Windows starten met de laatst bekende............."

en dan? Wat gebeurt er dan? Ik kan echt niet hebben dat ik dingen kwijtraak namelijk....

Dan start Windows met de bij Windows laatst bekende juiste instellingen en met een beetje geluk doet de pc het weer normaal. Je raakt in ieder geval door het kiezen van deze optie niets kwijt. In het ergste geval blijft het probleem, maar kwijt raken doe je niets.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan