[TreeSize] hoe een map te deleten die niet zichtbaar is

Status
Niet open voor verdere reacties.

crz_06

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2005
Met het freeware programma TreeSize 9http://www.jam-software.com/freeware/index.shtml) kan je je per map laten zien hoeveel MB deze is, en daarnaast kan je checken waar 'wasted' space zit. Wel ik zie een map staan genaamd "RECYCLER" met als submap "NPROTECT". Deze map wordt weer gegeven met een grote van 4 GB. Deze map staat op mijn D schijf waar normaal alleen maar data staat. Echter ik heb deze map niet aangemaakt en hij staat dus ook niet in Explorer tree. Hoe kan ik deze map nu leegmaken/deleten, want kan die 4GB best gebruiken.

Hier een voorbeeld en ook hier staat die map RECYCLER. (het is dus niet de prullebak folder. Ik clean mijn register en alle temp. files en prullebak bij elke restart windows, dus heb weing onnodige bestanden op mijn pc staan.
freeware_treesize_gr.gif

Laatst bewerkt:
Leegmaken, en in eigenschappen aangeven dat Norton die schijf niet hoeft te gebruiken voor beveiligde bestanden

hoe maak ik 'em leeg dan? dat is nu precies mijn vraag. Ik zie die folder dus alleen in TreeSize, maar niet in Explorer. (heb hidden maps aanstaan). Daarnaast draai ik geen norton meer, heb ik eraf gegooid.

Ik begrijp het probleem niet. Van de week heb ik 8 van die mappen zitten wissen. Allemaal met nummer 1003/1004 enz er achter.
Ik denk dat het een kwestie is van zichtbaar maken in de verkenner.
Ja, dat is het dus. Inhoud Systeemmappen/beveiligde systeemmappen en dan helemaal onderaan.
Dan krijg je dit:
attachment.php

Bijlagen

• Recycler.jpg
    Recycler.jpg
    29,6 KB · Weergaven: 227
Laatst bewerkt:
Nou ja, ik krijg ze simpel weg hoor. Geen uitvoeren nodig :shocked:

probeer het via command prompt te verwijderen, daar ik 'em niet in explorer heb staan. Vreemde is nu dat de folder niet te zien is in DOS, maar dus wel in TreeSize. Enig idee. Dank voor de bovenstaande tips.
2105095980.gif

Waarom in vredesnaam zo moeilijk???? Zet alles zichtbaar en je kunt ze zo wippen. 'k Begrijp probleem niet hoor.

Elisa zei:
Waarom in vredesnaam zo moeilijk???? Zet alles zichtbaar en je kunt ze zo wippen. 'k Begrijp probleem niet hoor.
Recycler krijg je niet zichtbaar....is geen gewone hidden directory... is een SUPPPPPPEEERhidden directory liesje :p

Lieve James :p , als je nou eens even naar boven kijkt. Ik heb daar die super hidden van jou op een printscreen en de dag ervoor heb ik zeker 8 van de lieve regeltjes gewipt. Ik ben niet voor niets zo zeker.

Elisa zei:
Lieve James :p , als je nou eens even naar boven kijkt. Ik heb daar die super hidden van jou op een printscreen en de dag ervoor heb ik zeker 8 van de lieve regeltjes gewipt. Ik ben niet voor niets zo zeker.
Nou bij mij werkt dat niet...:rolleyes:

Oh!? Tut tut:o

Gek ik werk met Turbonavigater al jaren,is een verbeterde Norton Commander en die zet ze netjes Zichtbaar neer hoor:D

Nou bij mij werkt dat niet...
Als je de verkenner/mapopties/algemeen neemt en je zet er 3 op zichtbaar (heb ik altijd) dan kun je alles zien.Systeem restore heb ik ook nooit moeite mee. Ik wip zo de virussen er uit.
Zo af en toe weet mams ook nog wel eens wat hoor!! :p

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan