Trekpaarden site

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathes

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2008
Even een klein achtergrond verhaaltje. Ik ben zonder enige kennis van HTML, CSS en PHP begonnen met het maken van deze website. Ik heb het met dreamweaver gedaan, maar je komt er niet onderuit om veranderingen in de HTML etc. aan te brengen.
Het is me (Na veel proberen) ook gelukt om een werkend contactformulier te maken. Deze website wordt dalijk in combinatie gebracht met mijn forum. De url is nu nog niet zoals 'ie moet zijn.

Ook moet ik erbij zeggen dat de website nog lang niet klaar. Ik ben nu achter de schermen bezig met een inlog-scherm, een zoekfunctie, uitbreiding van de begrippenlijst en een ecard gedeelte. Ook hoorde ik al dat het logo niet op iedere monitor goed word weergegeven.
Dit is echt alleen de begin-opzet.

Ben reuze benieuwd wat jullie ervan vinden, en wees vooral kritisch en streng Dat is dalijk alleen maar in mijn voordeel.

http://www.trekpaardenforum.nl

Laatst bewerkt:
Saaie site en de zwarte letters in de menu-knopjes zijn bijna onleesbaar.

Daarnaast de hele site een vervelend lettertype dat niet tot lezen uitnodigt....

Okay,

Hij is duidelijk en naar mijn idee goed opgebouwd echter vind ik hem veel te zakelijk ogen voor een paardensite. Lettertype en layout past meer bij een IT site of dergelijke.
De letters in het navigatie menu bovenin vallen een beetje weg. Misschien kan je daar wat aan doen?

Vind het hem verder een beetje saai overkomen.

De lettertype word aangepast en de koptitels krijgen een kleur (Waarschijnlijk rood), want ik vondt het er zelf ook eentonig uitzien.
Ook de buttons worden gewijzigd.

Verder heb ik alle commentaar verzameld en ga ermee aan de slag:)

Veel dingen zijn aangepast. (De lettertype moet ik nog doen)

Nog meer mensen die op- of aanmerkingen hebben?

Dit is m'n eerste site, gemaakt zonder enige kennis dus er moet nog meer fout zijn :p

Paardensite

De menubalk komt niet op elk blad terug. bijv. op Agenda.
Dat agendablad is trouwens wel erg bruin! Niet fijn om te lezen.
Ik vind het fijn om te zien op welk blad ik me bevind, bijvoorbeeld door een oplichtende knop.

De menubalk komt niet op elk blad terug. bijv. op Agenda. Dat agendablad is trouwens wel erg bruin! Niet fijn om te lezen.

Dat klopt. De agenda staat niet op de website, maar op het forum. Je komt dan inderdaad op het forum terecht, waardoor je geen menu van de website ziet. Ik benook niet tevreden over die agenda. Hij is inderdaad veelste donker. Ben druk op zoek naar een andere goed werkende.
Die wil ik dan d.m.v. i-frame o.i.d. erop gaan zetten. of anders indien mogelijk.

Ik vind het fijn om te zien op welk blad ik me bevind, bijvoorbeeld door een oplichtende knop.

Je hebt inderdaad gelijk, alleen weet ik nog niet hoe dat moet. Zal me er verder in verdiepen.
Je kan in principe wel zien waar je je op de site bevind, want dat staat in de url. Bijvoorbeeld: http://www.trekpaardenforum.nl/rassen.html
Maar ik snap precies wat je bedoeld.

Als iemand een tip heeft voor een goed werkende kalender/agenda...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan