Trend Micro Internet Security Titanium

• Onderwerp starter Onderwerp starter jaeqx
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jaeqx

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2000
Als Trend Micro Titanium is geinstalleerd, start het programma niet op, ook na een herinstallatie niet. Bij iedere opstart komt de melding: uiSeAgnt.exe, kan onderdeel niet vinden, deze toepassing kan niet worden gestart omdat utiDebuglog.dll niet kan worden gevonden.

d Micro Internet Security Titanium

Beste jaeqx

Zoekopdracht uitvoeren. (dan weet je waar de bestanden staan)
daarna een (CMD) openen in (uitvoeren) in dit dos venster (path) in typen
dan moet er in deze zin een verwijzing staan naar deze bestanden zoeniet dan moet je dit toevoegen aan het path

ik hoor

Bert.:cool:

Helaas Bert

Als ik de zoekopdracht heb uitgevoerd, zie ik de bestanden staan maar hierna is het niet duidelijk voor mij wat ik hier mee aan moet als ik cmd doe in Start uitvoeren. Ik kom dan in het zwarte dos venster maar
daarna is het voor mij einde oefening aangezien jou verhaal over path enz. mij niet geheel duidelijk is.

In dat zwarte dos venster type je dan path in en druk op enter dan verschijnt er een pad zoals hieronder

PATH=C:\WINDOWS\system32;C:\WINDOWS;C:\WINDOWS\System32\Wbem;................

hierin moet ook het pad staan naar dat bestand wat je gezocht hebt.

Als hij hier niet bijstaat moet hij toegevoegd worden in de variabele vam windows

hoe dat moet zie hieronder (gekopieerd van een site)

Toevoegen of wijzigen van Omgevings variabelen
Bestaande variabelen kunnen worden gewijzigd of verwijderd en nieuwe kunne worden toegevoegd op verschillende manieren. Voor tijdelijke wijzigingen, kan het commando “SET” worden gebruikt in scripts en in het commando venster. Wijzigingen gemaakt met “SET” verdwijnen wanneer het commandor venster wordt gesloten, dus deze methode is niet interessant voor de gevorderde pc gebruiker die wijzigingen door wil voeren. Een makkelijkere methode van “SET” is om de omgevings variabelen weer te geven door het commando set in te voeren in de command prompt, waarna de variabelen worden weergegeven.
Een meer permanente manier om de omgevings variabelen de beheren is aanwezig in de “System Properties dialog box”. Open: Control Panel -> Performance and Maintenance -> System (of klik rechts op Mijn Computer en kies “Properties”). In het venster dat geopend wordt, klik op de “Advanced” tab om het dialoogvenster te krijgen wat hieronder wordt weergegeven. Klik nu op de knop “Environment Variables”.

succes

Bert

Ondanks alle tips hierboven, lukt het niet met de installatie, stteds weer komt de melding: uiseagnt.exe etc.

Het is mij wel gelukt. ik heb het gedaan via:

Deze Computer rechtermuisknop

Eigenschappen

Geavanceerd

Omgevingsvariabelen

Bij Gebruikersvariabelen op nieuw geklikt

Deze heb ik path genoemd

Hier het pad naar het bestand ingevuld, namelijk: C:\Program Files\Trend Micro\AMSP\utilJsonHandle.dll

Na het toepassen en 'okken' starte trend dan eindelijk na 3 weken met de helpdesk in contact te zijn op. En dan toch dankzij het antwoord van Bert!

@Rso1: Welkom op Helpmij

Mooi dat gelukt is voor je.Wellicht hebben anderen hier dan nog wat aan.
Topic gaat nu wel op slot.Dit omdat topic al aardig belegen is en normaal dus met rust gelaten mag worden.;)
Uit de regels:
•Reacties op topics ouder dan drie maanden worden niet op prijs gesteld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan