Trend micro Online Virusscan

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr killar

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2007
Hey iedereen,

Ik heb NOD32 Antivirus met de laatste update's en heb hem gisteren laten scannen, nu is mijn systeem VOLGENS NOD32 volledig clean(dus geen virussen, malware of spyware).

Ik heb vandaag nog eens voor de zekerheid gescand met Trend Micro Online Virusscan.
Toen de Scan na 45min gedaan was heeft hij het virus crckk_antiwpa.a gevonden. Ik klikte op Delete daarna op clean all; maar toen kreeg ik een bericht dat hij het bestand niet kon verwijderen.

Ik heb ook al gescand met Bitdefender en Daarna terug met nod32 maar die vonden allebei geen enkel geinfecteerd bestand.

Weten jullie een oplossing hoe ik het bestand kan verwijderen.

Kun je vertellen waar het bestand zich bevindt op de hardeschijf, dus welke locatie.
Bijvoorbeeld: C:\Program Files\Map\bestand.exe

Als we dit weten, kunnen we het bestand handmatig met een tooltje verwijderen.

Oops heb ik vergeten op te schrijven dus wacht eventjes aub ik ga ff terug scannen.

Ik ben niet zeker hé, maat antiwpa lijkt mij iets van een crack te zijn. is je windows soms met een crack geactiveert? Zoja, dan is dit niet een virus. Sommige antivirussen hebben last van 'false positive', wat betekent dat sommige bestanden eigenlijk onschadelijk zijn, maar dat je antivirus denkt dat het toch een virus is. NOD32 is erom bekent dat deze de minste false positives geeft. Dus lijkt het me doodnormaal dat NOD32 hem niet had gezien. Trouwens, cracks worden wel meer als virussen gezien.

Nou ik moet eerlijk je hebt gelijk mijn windows is gecrackt om updates te doen.

Reden ik heb mijn pc gekocht met vista erop, en sommige programma's en game's zoals kelly slater's pro surfer werken niet op windows vista.
dus het zou zot zijn om nog een keer te betalen op een windows xp.
(hoop dat microsoft dit niet zien:D:p)

bedankt voor je hulp iedereen ik ga dit topic op ":thumb:opgelos:thumb:t" zetten.

Nou ik moet eerlijk je hebt gelijk mijn windows is gecrackt om updates te doen.

Reden ik heb mijn pc gekocht met vista erop, en sommige programma's en game's zoals kelly slater's pro surfer werken niet op windows vista.
dus het zou zot zijn om nog een keer te betalen op een windows xp.
(hoop dat microsoft dit niet zien:D:p)

bedankt voor je hulp iedereen ik ga dit topic op ":thumb:opgelos:thumb:t" zetten.

Ok, als je zeker bent dat die crack in orde is, kan je het zo laten. En van Microsoft hoef je geen schrik te hebben, die lezen hier waarschijnlijk toch niet wat jij gepost hebt :p

Ok, als je zeker bent dat die crack in orde is, kan je het zo laten. En van Microsoft hoef je geen schrik te hebben, die lezen hier waarschijnlijk toch niet wat jij gepost hebt :p

Nee, en anders kunnen ze niet veel beginnen.:)

Maar deze crack is dan misschien wel niet schadelijk, ik begrijp het wel van Trend Micro als ze het voor een virus aanzien. Maar goed, mr killar, mooi dat het opgelost is.

Waarschijnlijk werkt tren micro samen met Microsoft :D:eek::shocked::confused::p:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan