Trial version expired, one minute delay

Status
Niet open voor verdere reacties.

DMB__MaKaVeLi

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2003
Ik had Partition Magic 8.0 op mijn computer geinstalleerd en heb daarmee een partitie gemaakt.

Sindsdien stond er voor het opstarten; iets van..... trial version, 30 days left.

Nu zijn dus die dertig dagen voorbij en krijg ik het volgende; (elke keer als ik de computer aanzet)

Ik heb Partition Magic al van mijn computer verwijdert maar ik krijg dit nog steeds.

Weet er iemand hoe ik dit kan weghalen?

Alfast bedankt,

Staat bij start -> uitvoeren-> msconfig-> opstarten nog iets van Partition Magic? Anders dat uitvinken en dan zou het na het opstarten weg moeten zijn.

Je kunt ook nog regcleaner gebruiken en alles van PM weggooien. Hier moet je zorgvuldig mee te werk gaan, want met regcleaner kun je ook teveel verwijderen.

Ik vermoed dat het in de partitietabel is weggeschreven, als dat zo is zal het opschonen van je register en dergelijke niet helpen. Het enigste wat dan nog kan helpen is nieuwe partities aan te maken met een ander programma.

Paragon Bootmanager is niet van Powerquest.

Groetjes,
Bennie

Staat bij start -> uitvoeren-> msconfig-> opstarten nog iets van Partition Magic? Anders dat uitvinken en dan zou het na het opstarten weg moeten zijn. ______________________________________

Er staat niets bij van Partition Magic, maar ook als ik alles uitschakel krijg ik het nog steeds.

Ik denk dat ik dat van maestro12 ga proberen.
Kennen jullie nog andere goede partittie programma's?

Staat er in software niks bij van Paragon? Let op: je hebt bootmanagers en partitiemanagers. Dat zijn twee heel verschillende dingen.

Groetjes,
Bennie

Nee er staat niks bij software van Paragon, en ik heb trouwens quick restore gedaan en het komt er nog steeds.

En ik heb ook alleen PM8 gebruikt. daarmee heb ik een partitie gemaakt en sindsdien kwam het.

Maar Paragon Bootmanager is toch echt iets anders dan Partition Magic, dus twee verschillende programma's.
Zoek eens op je computer (start zoeken) naar paragon.

Dus nog even voor de duidelijkheid

Paragon Bootmanager:
http://www.paragon.ru/rus/f_bm.htm

Partition Magic:
http://www.powerquest.com/partitionmagic/

Dus als je Partition Magic verwijder krijg je nog steeds een melding van Paragon dat je Trial version expired is

Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk, en nou dat ik die programma zo zie dan herinner ik me dat ik 'm inderdaad op m'n computer had, maar ik heb er geen veranderingen mee gemaakt.

Hij kan nu ook niks meer vinden van paragon, maar ik heb m'n computer ook opnieuw geïnstalleerd dus....
maar hij geeft dat ene nog steeds aan en ik moet nog steeds wel een minuut wachten na dat ik m'n com. heb aangezet.

Je hebt gelijk, en nou dat ik die programma zo zie dan herinner ik me dat ik 'm inderdaad op m'n computer had, maar ik heb er geen veranderingen mee gemaakt.

Hij kan nu ook niks meer vinden van paragon, maar ik heb m'n computer ook opnieuw geïnstalleerd dus....
maar hij geeft dat ene nog steeds aan en ik moet nog steeds wel een minuut wachten na dat ik m'n com. heb aangezet.

Geplaatst door maestro12
Ik vermoed dat het in de partitietabel is weggeschreven, als dat zo is zal het opschonen van je register en dergelijke niet helpen. Het enigste wat dan nog kan helpen is nieuwe partities aan te maken met een ander programma.

Ik vrees dat maestro12 gelijk heeft.

ps let even op je mail

Ik heb met een ander programma "resize partitions" gedaan, maar het is nog steeds niet opgelost.

Zou het misschien helpen als ik de voledige versie van Paragon Bootmanager installeer?

Ik heb de demo versie van Paragon bootmanager geinstaleerd. Dan naar launch bootmanager easy setup gaan, en bootmanager deactiveren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan