Trials Evolution Gold Edition te sloom om uberhaupt te spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woutery

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2010
Net geinstalleerd, opgestart, en zelfs in laagste kwaliteit is het menu zelfs te sloom om normaal ergens op te klikken. Dan een motor uitzoeken en het spel bevriest bijna van de lag.

Ik heb een Acer Aspire 9410Z die meeste spellen kan spelen, behalve dit soort zooi waarvoor je een computer van de Nasa voor nodig hebt. Is er een manier om 'm (en natuurlijk al die andere spellen van tegenwoordig) toch te kunnen spelen op m'n niet-verbouwbare laptop met een normale snelheid?

Helaas is die er niet aangezien het spel waarover jij praat vrij recent is en ten minste een videokaart met 1 GB ram nodig heeft, en dan ook nog het liefst in GDDR5. Jouw laptop is al zwaar verouderd en je hebt een niet gaming videokaart + maar een videogeheugen van 128 MB. Bovendien heb je met 1 GB intern geheugen ook nog eens te weinig om aan de minimumvereisten te doen (dat is 2 GB), dan laat ik de lage snelheid van je geheugen, de verouderde processor en alle overige componenten die verouderd zijn nog even erbuiten.

Het zal dus een nieuwe computer worden, als jij dat wilt. Anders kan je dergelijke games zelfs niet in de laagste resolutie spelen. Ik adviseer dan wel een desktop: behalve dat een gaming laptop heel duur is kan je met een gaming desktop van €750 hetzelfde bereiken als met een gaming laptop van €1000.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan