trilfunctie samsung gs2

• Onderwerp starter Onderwerp starter IFSG
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

IFSG

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2012
Trilfunctie werkt ineens niet meer bij het ontvangen van berichten, mails. Wel bij het aansluiten van de oplader. 2 dagen geleden Go Laucher gedownload. Alle trilfuncties staan wel aan en boven in ook icoontje te zien. Wat te doen?

Beste IFSG,

Om de trilfunctie te activeren willen wij jou vragen het volgende te doen:

Instellingen - Geluid - Trillen - Altijd

Graag horen wij van jou of dit de oplossing is.

Uiteraard kan het ook aan de App liggen die je hebt gedownload. Heb je last van deze klacht sinds het installeren van deze App?

Sander
Samsung Webcare

Ik heb het zelfde probleem alleen trilt ie ook niet meer als ik de lader erin doe.
Heb hem al teruggezet naar fabrieksinstellingen maar ook dat werkt niet.
Ben nu dus verplicht me geluid aan te hebben snachts echt super irritant.

Beste Debdiva,

Heb jij bovenstaande instellingen al geprobeerd? Daarnaast kun jij via Kies controleren of jouw toestel voorzien is van de laatste Software update.

Met vriendelijke groet,

Sander
Samsung Webcare

Ik heb hem altijd op trillen staan maat van het moment op het andere moment deed ie het niet meer en had ook geen update heb het na gekeken

Tril-functie activeren

Beste Debdiva,

Zou je voor de zekerheid nog even willen aangeven of je de tril-functie op je telefoon hebt nagekeken ?
Instellingen - Geluid - Trillen - Altijd. Dat is namelijk de meest voorkomende oorzaak.

Heb je de telefoon al via Kies op je PC verbonden om te checken op een update ?

Ruud

Hoi ruud mijn telefoon staat op altijd trillen ik ben dat kabeltje kwijt van de pc dus heb het gewoon via me telefoon gekeken
Groetjes Debby

Activeren trilfunctie

Hallo Debby,

Ik wil je adviseren om via een kennis of de winkel een USB kabeltje met adapter voor je S2 kopen. Kies op de PC biedt namelijk naast een grondige check voor update nog een aantal aanvullende voordelen zoals uitwisselen van media-bestanden en toegang tot Samsung Apps.

Ondertussen wil ik graag even van je weten of je de Reset hebt gedaan via de de optie >Standaard gegevens herstellen vanuit >Privacy onder >Instellingen.

Ruud

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan