trillend beeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heinikken

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2002
Sinds een tijdje flikkert mijn beeldscherm langs de rechterkant. Verder heb ik wel gewoon normaal beeld, alleen langs de rechterzijde lijkt het beeld te knipperen/trillen.
De driver is geinstalleerd en functioneerd zonder problemen (volgens win systeembeheer) en ook de resolutie of refresh rate aanpassen helpt niet.
iemand nog een ander idee wat dit kan zijn?

Alvast bedankt!
Jordi

Beeldscherm flikkert

Hallo Heinikken

Probeer eens met de alle stekkers uit te trekken en terug in te steken, het kan zijn dat er iets is losgekomen.

Is het dat niet en de instellingen zijn juist dan vrees dat het kapot is.

veel succes

jean

Beste

Ik denk dat ge dan naar een technieker moet gaan.

veel succes ermee

jean

Je zou nog even een andere videokaart in kunnen bouwen. Misschien dat het je videokaart is.

Anders vrees ik toch dat er iets hardwarematig stuk is aan de beeldbuis:rolleyes:

Greetz,

Rolf

Heb je toevallig aan die zijde van je beeldscherm een luidspreker er dicht bij staan. Zo ja verplaats die dan eens.

@Rolf
Toevallig ben ik net een beetje aan het schuiven geweest met mn beeldscherm en het lijkt nu oevr te zijn. Er staat geen luidspreker naast, maar hij stond wel naast de kabelgoot en met de rug tegen een andere pc aan. Dus je beeldscherm kan gaan trillen van electrische signalen?
Trouwens wel gek dat andere monitoren hier er geen last van lijken te hebben...

Magnetische signalen kunnen op het ene beeldscherm wel van invloed zijn en op andere schermen niet.

Het is maar elektronica, netzoiets als computers dan doen ze het wel goed en op eens heb je een probleem.

Maar het is mooi om te lezen dat het verholpen is.
Dan kun je nu de vraag als opgelost melden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan