trillende laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

pebe1988

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2006
hallo,

ik heb een vraag. mijn laptop staat op een bureau bij dat bureau staat een subwoofer. soms is het zo dat als ik muziek draai mijn brueau een beetje meetrilt. is dit erg voor mijn laptop of kan de laptop er wel tegen?

alvast bedankt!

Pieter-Bas

Dan heb je de muziek te hard staan:D geintje, kan volgens mij niet zoveel kwaad hoor. Alleen bij harde, constante trillingen zou ik me kunnen voorstellen dat er na verloop van tijd iets kan lostrillen door resonantie. Denk maar eens aan het dashboard van een auto dat na 10 jaar gaat rammelen.

hallo,

ik heb een vraag. mijn laptop staat op een bureau bij dat bureau staat een subwoofer. soms is het zo dat als ik muziek draai mijn brueau een beetje meetrilt. is dit erg voor mijn laptop of kan de laptop er wel tegen?

alvast bedankt!

Pieter-Bas

Hangt van merk en type van je laptop af ...... :p
Maar zonder dolle, ik heb een klant met een wat oudere Targa (Lidl) laptop en daar heeft hij om de haverklap dit soort geintjes mee. Losszittende onderdelen dus, met als oorzaak een behuizing die niet degelijk genoeg is.
Daar hadden (hebben?) Acer laptops ook last van.

Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en voor een andere opstelling kiezen.....
Ik zou het geen prettig idee vinden dat mijn mooie, dure laptop aan trillingen (groot of klein) onderhevig zou zijn. Dit i.v.m. de harde schijf en (soldeer) verbindingen op het MoBo.

Grtz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan