trillende scrollbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeel2008

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2008
Berichten
839
hallo, op www.verfding.nl en op www.benvankempen.nl heb ik een scrollbalk gemaakt met images.
er zit echter een trilling in. weet iemand hoe dit komt en hoe dit te verhelpen is?
ik dacht zelf dat het aan de rekensnelheid van de computer ligt, maar dat lijkt me ook weer sterk, want ik heb de images teruggebracht tot kwalitatief de laagste jpg-instellingen.
groeten jeel 2008
 
als ik de vermelde websites bekijk, dan trilt dit bij mij niet. het ligt mss aan de browser die je gebruikt. bekijk de website eens met een andere browser.

groetjes
 
scroll

hallo fabrice, ik heb drie browsers op mn pc: IE, moz firefox en opera.
en bij alle drie trillen ze.
dus, ik weet het ook niet. denk toch dat het iets me de snelheid vd pc te maken heeft, of met de beeldkwaliteit vd monitor?
op welke browser heb jij de sites bekeken?
 
Bij mij trilt het een heel klein beetje en mijn laptopje is niet bepaald een supercomputer, misschien ligt het dus inderdaad aan de snelheid van je processor.
 
Mjaw, met Javascript kan dat best een probleem zijn, het is niet bepaald de snelste taal.

Met Flash heb je er minder last van, of je kunt proberen je code te optimaliseren.
 
scrollbalk

ok, maar dan zit ik met het probleem dat niet iedereen flash op zn computer heeft om de zaak af te spelen. toch?

'de code optimaliseren'. ik heb het idee dat dat makkelijker klinkt dan het is. zit er in dreamweaver hier geen handigheidje voor of zo?
 
ik geloof dat jQuery onder andere wat animaties heeft, inclusief een functie voor zelgemaakte animaties. Ik heb er zelf nooit mee gewerkt, maar misschien dat je dat kunt gebruiken / bekijken en hun techniek overnemen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan