Trillian en Yahoo popup van yahoo admin

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fraha

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2004
Hallo hulpvaardige mensen!

Enige tijd heb ik nu een irritant probleem, hopelijk kan iemand mij helpen hiermee...

Ik gebruik al heel lang Trillian. Net gechecked, tis de laatste versie 3.1

Maar, iedere keer als ik opstart krijg ik 2 berichten van yahoo admin dat ik een oude versie gebruik en moet updaten.
Als dat alles was zat ik er niet zo mee, maar het komt dus iedere dag terug. geblocked of niet. De 'admin' maakt ook gelijk een groep aan voor zichzelf dus het is duidelijk een malware prg. vervelend is dat ik niet weet wat het nog meer doet.
Scanner (McAfee) en Spybot vinden niets wat tot een oplossing komt...

Enig idee?

Meer info nodig? Vraag maar raak.

Groeten vanuit Den Haag
Frans

Bedankt voor je snelle reactie! Kan je garanderen dat die software goed is? geen nieuwe ellende?

ben nu wederom aan het scannen met spybot en ben AD-Aware aan het installeren.
Is het dan nog noodzakelijk om die andere twee te laten scannen???

Na bovenstaande scans zal ik de andere twee bekijken, als McAfee het goed vind natuurlijk! ;)

Nogmaals bedankt

Frans

Bedankt voor je snelle reactie! Kan je garanderen dat die software goed is? geen nieuwe ellende?

ben nu wederom aan het scannen met spybot en ben AD-Aware aan het installeren.
Is het dan nog noodzakelijk om die andere twee te laten scannen???

Na bovenstaande scans zal ik de andere twee bekijken, als McAfee het goed vind natuurlijk! ;)

Nogmaals bedankt

Frans

De twee scanners uit mijn link zijn 100% betrouwbaar en momenteel de beste die er zijn, vele malen beter dan adaware bijvoorbeeld, wanneer het om spyware gaat.

na spybot, ad aware en die twee van jou is er nog steeds geen enkel probleem gevonden.

Ik heb besloten om trillian te de-installeren en de nieuwste versie handmatig te installeren. als ik wil updaten via trillian gaat het ergens, zonder foutmeldingen, mis.
normaal start trillian opnieuw op na een update en dat gebeurt nu niet
Daar komt nog bij dat als ik update en ik start trillian opnieuw op, zelf dus, dan kan ik nog steeds die nieuwe versie selecteren. maw er is geen update geplaatst!

Ik hou jullie op de hoogte

Frans

ok, ik heb nu versie 4 geinstalleerd nadat ik versie 3 had gewist. Tot op heden geen problemen meer.

Toch blijft het vreemd dat betreffende afzender een group kon anmaklen in mijn messagelist...

O well. problem solved!

Bedankt voor het meedenken

Frans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan