Trillian

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeanmi

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2001
Als ik het forum hier even doorloop, dan zie ik dat ik niet de enige ben die problemen heeft met Windows Live Messenger. Kan geen connectie meer maken. Van zodra ik het ongeluk had om WLM te starten viel mijn internetconnectie weg, zodat ik genoodzaakt was om iedere mijn computer terug op te starten. Dan maar gans het boeltje van Windows Live Essentiel 2011 eraf gegooid.
Maar nu mijn vraag, is Trillian een goed alternatief voor WLM, en is het gemakkelijk in gebruik. Mijn besturingsysteem is Windows 7.
Alvast bedankt voor alle advies.

is heel gemakkelijk,gewoon proberen :o

Ik heb je raad opgevolgd waarvoor dank. Nu heb ik toch een paar vraagjes.
  1. Hoe kan ik nu een contactpesoon toevoegen? Moet dit met zijn hotmailadres
  2. Moet de andere persoon ook Trillian gebruiken?
  3. Ik beheers maar matig de Engelse taal dus, ik weet niet of er ergens een uitleg op het net staat in het Nederlands
Alvast bedankt op voorhand voor alle hulp.
Mvg
Ik heb gegoocheld, maar geraak er niet uit hoe ik mijn contactpersonen moet invoeren.
Ik dacht dat dit automatisch ging bij de installatie, bij is dit echter niet het geval. Help a.u.b.
Mvg,
Jeanmi

Laatst bewerkt:
is heel gemakkelijk,gewoon proberen :o

Kan er mij echt niemand helpen om mij uit te leggen hoe ik mijn contactpersonen moet toevoegen in Trillian astra.
U zegt wel heel gemakkelijk, gewoon proberen maar graag wat meer uitleg a.u.b.
Mvg,
Jeanmi :confused:

trillian youtub tutorial http://www.ilovefreesoftware.com/27/videos/video-tutorial-how-to-use-trillian-astra.html
QUOTE]
Beste Bertus,
Bedankt, dit heb ik al eens verschillende malen nu bekeken, maar ben er helaas nog altijd niet uit. Ik weet niet of ik een geisoleerd geval ben, maar die video op youtube is dan ook zeer bedenkelijk, je hoort daar iemand brommen in een amerikaans/engels waar er geen snars van te verstaan is en bovenop is de film onduidelijk.
Mijn probleem blijft dus dat ik geen enkele contactpersoon kan toevoegen.
Wie heeft dus hiervoor duidelijke instructies en uitleg.
Bedankt,
Mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan