trilling beeld met EAX700pro/tvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

-=Kingrush=-

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2001
Beste mensen,

Ik heb nieuw systeempje gemaakt met als moederbord de asus A8n-sli en daarbij als videokaart de ASUS EAX700pro/tvd.
Nu heb ik het volgende probleem, ik heb het idee dat het beeld niet helemaal stabiel is...volgens mij zit er een kleine trilling in. Heeft iemand misschien enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

De volgende punten heb ik al gedaan;
De nieuwste drivers
Kaart goed aangedrukt
Geen magnetische apparaten in de buurt van het beeldscherm
Getest met meerdere schermen

Alvast bedankt!

Richard Toet

Kijk eens of je monitor niet op een te lage vernieuwingsfrequentie staat.
Klik rechts op je bureaublad en dan Eigensghappen > Instellingen > Geavanceerd > Adapter.

Guus.

Dan zou ik het eens met een andere videokaart proberen.
Als het probleem daarbij niet optreedt is er waarschijnlijk iets mis met deze kaart.
Ik begrijp uit je vraag dat dit een nieuwe kaart is, dus dan kun je die gewoon ruilen.
Blijft het probleem zich ook bij een andere kaart voordoen dan zou ik het ook niet weten.

Guus.

e gebruikt nu 75hrtz met welke rsolutie als ik mag vragen.

1280 bij 1024!

en de laatste drivers staan er al op.

Richard

Laatst bewerkt:
je kunt de monitor altijd Degausen, zoals dat met een duur word heet, deze optie zit vaak in het menu van de monitor, dat zou mischien nog kunnen helpen, anders is het toch stoeien met instellingen of inderdaad een defecte kaart, dat is altijd mogelijk.

ik denk niet dat het aan mn monitor ligt! Ik heb het getest op 3 schermen 1 tft en 2 normale schermen.
Ik moet zeggen dat het op de normale schermen helemaal erg is.
Ik ga het kaartje woensdag maar even ruilen.

Bedankt voor alle tips iig.

Richard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan