Trillingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

CyberOps

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2005
Hallo even hier een vraagje hoop dat het op de juiste plek is. Ik heb gisteren mijn nieuwe video kaart gekocht een ASUS V9999/TD en nou werkt de kaart perfect maar heb ik allemaal trillengen op mijn monitor, als ik hem echter op een lagere verversing zet bijvoorbeeld 60 HZ is het probleem bijna niet zichtbaar maar ik zou toch graag gewoon op 75 HZ dat is het maximum op mijn monitor draaien.

Als iemand een oplossing weet dan heel erg graag.

ok maar dit probleem had ik dus niet met de oude video kaart, krijg gewoon van die streepjes/golven die nu over het scherm gaan en de oude kaart was zo'n radeon 9200

Voor het beeldscherm staat ie op plug n play ik kan er geen drivers voor vinden tenzij je een locatie weet. Ik heb een Packard Bell L15C monitor. De Drivers voor de videokaart heb ik al opnieuw gedaan.

hoe is je monitor aan gesloten op je pc?

via VGA of DVI?

En wat is je beeldscherm resolutie?

ik meen namelijk ergens gelezen te hebben dat deze Asus videokaart via DVI niet verder komt dan 60Hz refresh rate.

Killer dat is hem maar geen driver te vinden dus wel een test tool maar daar heb je niet veel aan. En hij is via de VGA aangesloten.

resolutie is maximum voor mij 1024x768

Nou op 70 is het wel te doen dan moet je echt in het scherm zitten wil je nog wat zien maar vind het gewoon raar dat het op 75 niet werkt, de man van de winkel zij tegen me dat zo'n kaart eigenlijk op 80 of 85 wil draaien maar dat ondersteund mijn monitor niet. Dat zou toch onzin zijn want op 70 draait weer wel beter het is alleen de 75 hz die echt heel erg is en 72 ook nog een beetje

Ja hij zou inderdaad dus makkelijk 85 Hz moeten kunnen halen...

Heb je wel de oude drivers verwijderd?
En de handleiding gevolgd..mbt het installeren van de nieuwe drivers?

Dat was dacht ik bij deze kaart een hele handeling, die nieuwe drivers installeren...

De nieuwe drivers gingen allemaal goed, maar de monitor haalt maar 75 hz het ondersteund niet hoger

Toch heb ik het idee dat er met de drivers toch echt iets niet helemaal in orde is.

Ik zou zeggen lees de installatie handleiding nog eens heel goed en volg deze ook op.

Vergeet vooral hoofdstuk 2 niet!

veranderd in een plu and play monitor.

Nog even een vraag is het de bedoeling dat ik ook de
AGP GART driver installeer ??? De kaart en alles draaid verder goed en wil namelijk niet dat straks alles platligt.

Nee dat is de test utility daar heb je niet echt veel aan. Ik heb hem nu maar gewoon op 70 HZ staan dan is het wel te doen. Misschien dat er nog iemand met een oplossing komt. Drivers allemaal opnieuw erop gezet maar mocht ook niet baten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan